Aviseringar
Rensa alla

hur ser du på HBT personer


Ämnesstartare

Mobbad Jävel:

Kanske det. Än sen då? Problem med det?

att det är förbjudet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

     

Mobbad Jävel:

Kanske det. Än sen då? Problem med det?      

han han få fängelse straff, om man har samlag med ett barn altså inte myndig får man straff, även om barnet var med på det


   
SvaraCitera

Mimmibeöverhittaprao:

att det är förbjudet?

Spela roll? Vi älskar varandra det borde vara allt som räknas.


   
SvaraCitera
b1son

ser dom som hoppet för mänskligheten


   
SvaraCitera
reben

+1       


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbad Jävel:

Spela roll? Vi älskar varandra det borde vara allt som räknas.

ja för er ja men enligt lagen så är det inte det tyärr lever vi i ett samhälle där man inte får bestämma själv


   
SvaraCitera

Mimmibeöverhittaprao:

ja för er ja men enligt lagen så är det inte det tyärr lever vi i ett samhälle där man inte får bestämma själv

Palla bry sig om lagen. Laddar du aldrig ner?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mobbad Jävel:

Palla bry sig om lagen. Laddar du aldrig ner?

nopp inte för att jag bryr mig om lagen men att din ölskade kan hamna i trubbel om polisen ser detta


   
SvaraCitera

Mimmibeöverhittaprao:

nopp inte för att jag bryr mig om lagen men att din ölskade kan hamna i trubbel om polisen ser detta

Hur skulle han kunna det? Ingen vet vem varken han eller jag är.


   
SvaraCitera

Bryr mig ej om andras läggning, ska inte ligga med dom i vilket fall.


   
SvaraCitera

Blir lite smått äcklad av bögar med tanke på deras sexuella aktiviteter. Men jag låter inte detta färga sättet jag ser på dem. De är lika mycket människa som jag.

 


   
SvaraCitera

jag skiter fullständigt i om man är bög eller inte. så länge dom inte håller på och gör en sån stor grej av det. stör mig på pride.


   
SvaraCitera

Tycker att mer fokus borde läggas på transpersoner och kämpa för deras rätt att få existera. Jag får ont i magen av all transfobi här i världen. Det är inte bara gaymänniskor som slaktas i Ryssland...
& det är lite skrämmande att så många knappt vet detta eller ens vad trans* är.


   
SvaraCitera

presidente:
jag skiter fullständigt i om man är bög eller inte. så länge dom inte håller på och gör en sån stor grej av det. stör mig på pride.

Detta är en uppfattning som jag är ganska nyfiken på och utan att rikta någon kritik mot dig för dina åsikter ber jag om möjligheten att få ifrågasätta denna uppfattning lite. Jag vill förstå hur du resonerar eftersom att jag träffat ett antal personer med liknande tankegångar tidigare och det kommer jag säkerligen att göra vid fler tillfällen i framtiden.
Vad är det som bögar inte får göra någon stor grej av, enligt dig, om du vill förtydliga? Därefter är Pride ett evenemang som syftar till att väcka uppmärksamhet för hbtq-personers situation och kamp för jämlikhet med cis och hetero personer, således undrar jag vad det är du inte uppskattar med pride?        


   
SvaraCitera

Untouchable: m jag är ganska nyfiken på och utan att rikta någon kritik mot dig för dina åsikter ber jag om möjligheten att få ifrågasätta denna uppfattning lite. Jag vill förstå hur du resonerar eftersom att jag träffat ett antal personer med liknande tankegångar tidigare och det kommer jag säkerligen att göra vid fler tillfällen i framtiden.
Vad är det som bögar inte får göra någon stor grej av, enligt dig, om du vill för

det jag stör mig på är när man är överdrivet fjollig och feminin det är samma med pride. om jag har fattat det rätt så vill ju bögar bli sedda som normala och det är självklart att dom vill. problemet tycker jag är att dom gör motsatsen med pride dom stärker fördomar och hyllar det överdrivna.


   
SvaraCitera