Aviseringar
Rensa alla

Hur ser en typisk finsk ut (vs) hur ser en typisk svensk ut?


Hell_man:

jag är halvfinne!

Det syns!


   
SvaraCitera

Wanking BC:

Det syns!

säg inte så! jag blir rädd![sad]


   
SvaraCitera

Hell_man:

säg inte så! jag blir rädd!

Du har finskt hår i alla behöver, behöver se rakt framifrån för en helhetsbedömning dock [party]


   
SvaraCitera

Min morsa är finsk ;o


   
SvaraCitera

Nå här på Åland så har vi prototypen på en svensk tonårspojke.

Frilla med sned lugg o ruffs, tajta jeans från JC med sockorna uppdragna också seglar skor. Känns det på nått sätt rätt [wink]?


   
SvaraCitera
B3ll4

isteche:

Åland

Ligger det i finland? ohh. fast de räknas inte


   
SvaraCitera

finnar ser finnar ut minsann.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Hell_man:

jag är halvfinne!

Kladdkakan92:

Min morsa är finsk ;o

Men min pappa är helt svensk..

Jag upplever att dom som är finska har mer grönt eller brunt i sina ögon, iallafall så är det så i släkten, förutom min mamma som är jätteblå ögd, min pappa är oxå jätte blåögd!

Jag trodde nästan seriöst att jag var adopterad för mina syskon är alla jätte blåögda och jag har.. ja grön, blå, brun/gul färgen växlar! [surprised]

Fast sen så kom det några släktingar på besök, och dom hade grönt i sina ögon! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom har höga kindben [crazy] eller sånt där, vad man säger


   
SvaraCitera

riktiga finanr har typ ett lite plattare ansikte än svenskar. sen är de vitare 😛


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Jag upplever att dom som är finska har mer grönt eller....

mina ögon är lite speciella typ, alltså dom byter färg lite beroende på hur jag är klädd osv, skiftar lite mellan blå och gröna och nån stort blandnig [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

dom har höga kindben eller sånt där, vad man säger

Ja!!


   
SvaraCitera
B3ll4

Dem har ful blond färg på håret, asså det ser lite ut som en misslyckad blondering liksom. och jättetjockt hår!! asså när dem låter det växa så blir de inget fint vackert hårsvall, det ser bara hemskt och tjockt ut, och fastän dem duschar så ser håret jätte fett ut hela tiden. [love]


   
SvaraCitera
Jeay_L

Hell_man:

mina ögon är lite speciella typ, alltså dom byter färg lite beroende på hur jag är klädd osv, skiftar lite mellan blå och gröna och nån stort blandnig

Ungefär som mina? Fast mina växlar efter ljus, humör, kläder, smink o.s.v eller helt enkelt då dom vill! Ena stunden är dom som på avataren och andra kan jag vara jätte blåögd, och lite senare kan jag ha en stor blandning av alla världens färger typ!


   
SvaraCitera

Finnar är... kantiga. En jävlar annama finns i dem.

Svenskar är mer mjuka. Lite mesiga nästan.


   
SvaraCitera