Aviseringar
Rensa alla

Hur ser en UMare ut på nyårsafton?


smisk
Ämnesstartare

Uschiamig, nu har jag sprungit omkring i det lokala köpcentrumet i flera dagar och letat kläder till den sista dagen på året. Det blev tillsist en vanlig svart klänning med fall från Carlings och ett par spetsleggings från Lindex. Kanske inte den mest fancy utstyrseln man kan hitta på, but I like it simple. Däremot vet jag inte hur jag ska göra med håret. Önskar jag slapp håret ibland 🙁

Image

Nu är jag dock nyfiken; hur ska ni klä er ikväll? Spelar ingen roll om ni sitter hemma och trycker i mjukisbrallor, är med familjen och äter hummer eller festar skallen av er, jag vill se [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

Pyjamas. [tired]


   
SvaraCitera

har ingen bild :< men aa svart klänning och spetsstrumpbyxor här med, eventuellt.


   
SvaraCitera

Orka göra så stor apparat av det! [no-no]


   
SvaraCitera
smisk
Ämnesstartare

Bacarah:

Orka göra så stor apparat av det! [no-no]

Ja [no-no]


   
SvaraCitera

Om jag hade ett fungerande batteri till min kamera så skulle jag visa.


   
SvaraCitera

Det_blir_manga_roliga_moten_Berusad_dragspelare_big.jpeg


   
SvaraCitera

hhhhhMMMMMmmmmMMMMmmm
ska vel typ ha en rozza kortkort kjol och ett vitt tunnt linne ellehh såååå


   
SvaraCitera

Dagen till ära ska jag ha på mig: ett stycke hö, en hätta, en tygkasse, ett svart skynke, trädgårdshandskar och en kvast.
Fågelskrämma.


   
SvaraCitera

daisuki Duckieeee:

Pyjamas. [tired]

[love]


   
SvaraCitera

Som en hög med smutstvätt ungefär


   
SvaraCitera

Mjukisbrallor och stor t-shirt.


   
SvaraCitera

INTE SOM DUUU:

hhhhhMMMMMmmmmMMMMmmm
ska vel typ ha en rozza kortkort kjol och ett vitt tunnt linne ellehh såååå

Svenska tack


   
SvaraCitera

tänkte rocka vit skjorta, fluga, svarta byxor med sydda veck där fram. vet inte vad det heter. lätt upprullade, lite på sniskan. och en mörkturkos kofta till det.

ville haft svarta hängslen som matchar flugan, men jag har inte haft tid att skaffa. även om jag är en enorm hängslevän har jag alltid förbipassat de svarta hängslena ur min garderob, då jag ansett att de varit för tråkiga. sen kom jag på att de är rätt stilrena.

pepp


   
SvaraCitera

OF 5:

Svenska tack

din mamma tack


   
SvaraCitera