Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ert skrivbord i mobiltelefonen ut?


Ämnesstartare

aristoteles: men operativsystemet är tyvärr för föråldrat

Fast håller du med om att det (i alla fall på den jag har) påminner lite om dagens smartphones, speciellt när man går in på menyn med ikonerna? Eller det kanske behövs en bild för det? Får se om jag fixar en lite senare idag

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Fast håller du med om att det (i alla fall på den jag har) påminner lite om dagens smartphones, speciellt när man går in på menyn med ikonerna? Eller det kanske behövs en bild för det? Får se om jag fixar en lite senare idag

Jodå, jag har kört en hel hög med Symbian-lurar, de var långt före sin tid med både appar och multitasking.

Problemet med Symbian var att utvecklingen av nya appar var alldeles för svår och kostsam och operativsystemet var inte tillräckligt flexibelt.

Hade gärna sett android på min E90.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles: Problemet med Symbian var att utvecklingen av nya appar var alldeles för svår och kostsam och operativsystemet var inte tillräckligt flexibelt.

Jaså var det det som gjorde att det hamnade så långt efter... Jag läste bara om att Symbian var långt efter i utvecklingen en dag för många år sedan, dock aldrig varför.

Nåja, jag har en billig lur (nån xperia för 700 kr) för spotify o swedbank, och min N95 för allt annat (prata i tele, smsa/mmsa, ta bilder... är nog det mesta jag gör med den)

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

yäh

m9yl53S.png


   
SvaraCitera
time
 time

Lite trist men

image_70.jpg


   
SvaraCitera
b1son

syns ju inte så bra här + har bara tråkiga appar på startsidan pga har inte orkat ändra så mkt sen 2010 o grupper/mappar lr va fan d heter kom ju lite senare :S

image_3.jpg


   
SvaraCitera

Screenshot_2014-10-20-08-58-57.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag brukar ha mammas och pappas nummror där så jag snabbt kan ringa dem om det händer någotScreenshot_2014-10-20-10-43-07.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_2014-10-20-22-27-26.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmpf:
Vit Samsung Galaxy S3 med Novalauncher. Speciellt nöjd med att dockan där nere är borta då den alltid förstör symmetrin. Party Har ytterligare en skärm på vardera sida med widgetar för Gmail och Google Calendar men tänkte att dom inte är nödvändiga att visa. 

Bonus: låsskärmen. Cool

JwL5yRO.png

Din låsskärm och mitt skrivbord på datorn har en rätt stor gemensam faktor'
skrivbord.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har fixat om lite, jobbigt med många ikoner heheh. 

 Screenshot_2014-10-20-20-34-53.png

vet ngn om man kan ta bort texten under ikonerna på nåt vis i Android 4.4.2, KitKat?? (Samsung galaxy s5 mini)

tack på förhand

mvh


   
SvaraCitera

Screenshot_20181129-004116_Samsung Exper

Kawaii desu ne? Tänker inte byta bakgrundsbild till min pojkvän. Löjligt och irriterande med ett ansikte i vägen. Och sen tappar man bort bilden i galleriet, tappat bort en vacker bild på Hiro, min första idol.
Eller det var inte Hiro från Gravitation, det va lacorda doro. Jag tappar bort alla mina bakgrundsbilder. 


   
SvaraCitera

D223F310-1F70-4601-A9D4-5923399E13A3.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Screenshot_20181129-142930.png


   
SvaraCitera

PWr:
Screenshot_20181129-142930.png

Du har ett meddelande men ingen snap. <3 


   
SvaraCitera