Aviseringar
Rensa alla

Hur ser hon/han ut?


Ämnesstartare

kebu12:

Du vet inte vem det är va?

Jo. [sad]

kebu12:

men tror jag vet vem du är, gullet

[blush][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy fan:

Jo.

Var ju en komplimang att bli jämförd med honom, han är ju i hall of fame i vår klubb[blush]


   
SvaraCitera

Min drömsexpartner är 174 lång, väger ca 85 kilo, har skägg och är jättesöt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

som kebu.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

uppenbar:

Min drömsexpartner är 174 lång

Är Gryphon inte längre? 😮 Han är bara några få cm längre än mig ju. Trodde han var typ 2 och en halv meter. [blush]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Är Gryphon inte längre? 😮 Han är bara några få cm längre än mig ju. Trodde han var typ 2 och en halv meter.

Nä, han är 174. Men när man ser honom så ser han "stor" ut ändå. Han ser så gammal, vuxen och grov ut typ.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Nä, han är 174. Men när man ser honom så ser han "stor" ut ändå. Han ser så gammal, vuxen och grov ut typ.

Ja, har ju sett bild på honom, tyckte han såg gigantisk ut. Därför jag blev så förvånad.
Fast det var kanske för att du stod brevid honom, och du är väl inte så lång? [cute]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, har ju sett bild på honom, tyckte han såg gigantisk ut. Därför jag blev så förvånad.
Fast det var kanske för att du stod brevid honom, och du är väl inte så lång?

152,5 [blush] Hur lång är du?


   
SvaraCitera

uppenbar:

152,5 [blush] Hur lång är du?

171. [cute] Känner mig manlig som är nästan lika lång som din jättemacho man. [blush]


   
SvaraCitera

Jag e 173 o.O
Min fantasi är redan verklighet <3 Han är bäst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förövrigt:
"Twins Basil, twins!"
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lång, lockigt hår/dreads, skägg, smal men inte sådär läskigt muskolös

(men det är ju personligheten som räknas hehe)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

typ i min längd eller längre, manlig, stor kuk, muskler, ändå schysst fräsch snubbe som e snäll

nån sån man existerar tyvärr inte men ber man dom hålla käft funkar det hyfsat ändå [bigsmile]


   
SvaraCitera

Jag behöver inte fantisera om någon, jag har min perfekta sexpartner hemma.


   
SvaraCitera