Aviseringar
Rensa alla

Hur ser jag ut?


Ämnesstartare

Jag genomgår  en fas I mitt liv just nu där jag är osäker på vem jag är, känns som jag inte har någon aning om vad folk tycker om mig.
Så därför frågar jag nu och svara bra eller dåligt, hur ser jag ut?


   
Citera
Ämnesetiketter

Du ser ut som en helt vanlig kille, det kanske lät jättetråkigt men det var inte illa menat, menar bara att du ser ut som ja..en vanlig kille helt enkelt


   
SvaraCitera
time
 time

Förstår inte riktigt vad ditt utseende har med din personlighet att göra (dvs tycker om dig). Är du en schysst person ser du automatiskt bättre ut än om du är jobbig mot folk. 


   
SvaraCitera

sätt ett leende på ansiktet så blir du 10 gånger snyggare. 


   
SvaraCitera
frukt

Du ser bra ut.

Jag tror inte att den osäkerhet du känner är ovanlig heller. Mitt tips till dig är att ha kul med dina intressen, det mår man bra av - men negligera inte din hälsa och var inte rädd för att ta hand om ditt hår och din hy så gott det går.

Ta hand om dig själv och tyck om dig själv så märker du med tiden att andra inte tycker illa om dig.


   
SvaraCitera
torg1

Du ser helt ok ut 🙂


   
SvaraCitera

Du ser fullt normal ut, du är inte ful.

Som frukt sa, kör på den banan!


   
SvaraCitera
larana

Du ser bra ut.
Har aldrig förstått varför utseende betyder så mkt? Jag bryr mig själv mkt om hur JAG ser ut för att jag vet att ANDRA dömer. Förstår inte hur jag påverkas och ändras pga andra..


   
SvaraCitera

Ser ju helt normal ut, men för att lägga på något extra... varför inte börja bodybuilda XD


   
SvaraCitera