Aviseringar
Rensa alla

Hur ser man på texten att personen ovan skrivit den?


Ämnesstartare

Det gör man inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

& så skall du bidra med ett annat användarnamn om jag har förstått allt rätt. [smile]

S3ON:

Jag missuppfattade allt! [cry]

vafan, orkar bryta mot standarden för "personen ovan"-lekar. osnutna youngsters.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är alltså signaturen ovan som gäller?

Brk g: oftast ett väldigt sinnrikt språk, många svåra ord. Roligt att läsa för många, men många tror säkert han är värst prettot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

För att han är så universumiseeisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personen som svaret riktas till blir oförmögen att svara mer än "men kan du prata så man fattar vad du säger lr!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså det var till brk g. men det fatta ni nog


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron: ett i princip fläckfritt språk, väldigt rent och klart... alla fattar etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred: Vid diskussioner känns argumentationen och hur den läggs fram mycket diplomatisk och relevant utan att ta några snedsteg in i det irrelevanta. Avsaknad av personangrepp och fula argumentationsknep.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Meh, då hade ju jag rätt i början.

[blush]

Beror på var man ser henne, brukar oftast skriva seriöst och ganska så vettigt. Noga med stor bokstav, kommatecken, punkt. Använder sig av förhållandevis avancerade ord, så som "irrelevanta, diplomatisk" osv. [wink]


   
SvaraCitera

Kan ibland verka ganska bitter/nedstämd, annars relativt normalt. Kan inte komma på några direkta kännetecken utöver det, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samma stil som harpyja [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket "dom" [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avsaknad av seriositet samt många smilleys och konstiga funderingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriös ena stunden, oseriös nästa. Vild gissning dock.. Brukar inte analysera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prydligt och säligt.

Image


   
SvaraCitera