Aviseringar
Rensa alla

Hur ser morgondagens teknologi ut?


Ämnesstartare

iosib:

lägg dig inte i. [mad]

Håll dig till tråden.


   
SvaraCitera

Misstänker nästan bara förbättringar på aktuella områden (yea rly). Kommer nog inte vara så speciellt intressant. Datorer som hanterar fler kärnor, telefoner som man kan tända cigariller med och levande böcker.


   
SvaraCitera

Böcker och papper och sånt skit kommer snart att dö ut [no-no]


   
SvaraCitera

sylar:

Misstänker nästan bara förbättringar på aktuella områden (yea rly)

lols, vilket vansinnigt dumt påstående.
Finns helt nya områden inom bla. gentekniken som kommer att förändra allt inom 20 år.


   
SvaraCitera

k1337oris:

lols, vilket vansinnigt dumt påstående.
Finns helt nya områden inom bla. gentekniken som kommer att förändra allt inom 20 år.

Wowow! har hört liknande saker flera gånger tidigare. Alla dessa storslagna ideer går alltid upp i rök. Vakna upp ur din drömvärld.


   
SvaraCitera

sylar:

Wowow! har hört liknande saker flera gånger tidigare. Alla dessa storslagna ideer går alltid upp i rök. Vakna upp ur din drömvärld.

Wtf? Är du dum i huvudet? Hade du sagt "stamceller" för tjugo år sedan hade ingen brytt sig. Idag så har det fullkomligt revolutionerat bla. läkarvetenskapen.

Bah, bara för att du är för puckad för att förstå förändringarna.


   
SvaraCitera

k1337oris:

Wtf? Är du dum i huvudet? Hade du sagt "stamceller" för tjugo år sedan hade ingen brytt sig. Idag så har det fullkomligt revolutionerat bla. läkarvetenskapen.

Bah, bara för att du är för puckad för att förstå förändringarna.

Cool story bro, men det utesluter inte att 97% av alla storslagna ideer går upp i rök. Därav så kommer inte så mycket att hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De kmr va fett imba brush!
Typ flygande bilar yau, fett feta vapen å sån vet du, fifan, kmr bli helt galet brush...


   
SvaraCitera

Jag tror det kommer finnas flygplan, datorer, och pinatas. [cute]


   
SvaraCitera

sylar:

Cool story bro, men det utesluter inte att 97% av alla storslagna ideer går upp i rök. Därav så kommer inte så mycket att hända.

Du förstår verkligen inte? De där tre procenten som du pratar om kommer att förändra mänskligheten radikalt.


   
SvaraCitera

k1337oris:

Du förstår verkligen inte? De där tre procenten som du pratar om kommer att förändra mänskligheten radikalt.

Yeye, keep dreaming.


   
SvaraCitera

Ren och fri energi. Det är iaf vad jag hoppas på med fusionskraften.
Vad jag tror kommer hända är väl att majoriteten av samhället kommer att vara konservativt och försöka kontrollera det och tjäna pengar istället för att använda all den energin till att försöka göra ett bättre samhälle.
För jag tror att om du slänger tillräckligt mycket energi på de flesta problem så kan de lösas [cute]

Allt annat är bara detaljer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adrian_isen:

Böcker och papper och sånt skit kommer snart att dö ut [no-no]

Tror faktiskt inte paper och penna och liknande kommer dö än ut på ett långt tag eftersom folk gillar att känna att dom faktiskt gjort nåt och lixom hålla det i handen. Jag skriver mycket hellre på papper än på datan t.ex[no-no]


   
SvaraCitera

jag tror personligen att framtidens teknik kommer att vara röd... med en älg på .. som blir blå... [bigsmile]


   
SvaraCitera