Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni in?


Ämnesstartare

Hur ser ni in och vad ser ni där inne? Skrämmer det ni ser er? Ser ni det ni vill se eller ser ni det ni helst inte skulle vilja se?


   
Citera
Ämnesstartare

ser rött. massa blodkärl o så trorja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va fan


   
SvaraCitera

wtf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattante att inte denna tråd skapats innan.

Ont idag ser jag bara bra ut inuti. Typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är enbart "där inne" så lever på inne-scenen, ser det som det är med trötta ögon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Å, Nangilima! Ja, Jonatan, ja, jag ser ljuset! Jag ser ljuset


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förslag på olika syner som direkt och indirekt påverkar vad som syns inuti och de känslor och tankar som upplevs vara kopplade till det synliga: svartsyn (blåsyn, grönsyn osv.?), klarsyn, närsyn, långsyn, översyn, människosyn... lägg gärna till fler syner!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola: Ont idag ser jag bara bra ut inuti. Typ.

Ser du bara bra ut inuti eller ser du bara bra ut inuti? Alltså är det du (din inre värld) som ser bra ut sedd inifrån dig själv eller ser du inifrån dig själv bra och typ klarsynt utåt (yttre världen)?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Feberyra:

Ser du bara bra ut inuti eller ser du bara bra ut inuti? Alltså är det du (din inre värld) som ser bra ut sedd inifrån dig själv eller ser du inifrån dig själv bra och typ klarsynt utåt (yttre världen)?

Det sistnämnda skulle jag säga. Men idag lite det förstnämnda. Eller åh det var en fråga som kräver lite rannsakan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

var? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kronotomi: Är enbart "där inne" så lever på inne-scenen, ser det som det är med trötta ögon

Är du hemmastadd där inne, eller känner du att något skaver någonstans där i bakhuvudet? Fattas dig eller din insida något eller någon? Skulle man kunna säga att du är tröttsynt?

isola: Det sistnämnda skulle jag säga. Men idag lite det förstnämnda. Eller åh det var en fråga som kräver lite rannsakan.

Om ändå fler människor tänkte som du och insåg att vissa frågor kräver lite rannsakan (andra faktiskt ganska mycket också...)! Allt börjar inuti dig eller inuti andra människor och det är där rannsakan krävs för att världen ska kunna bli en bättre plats.

gammalumare: var?

In, inuti, inombords, innanför, i insidan, naturligtvis! Inte nödvändigtvis kopplat endast till dig själv, andra människor och varelser och saker har också ett inuti som måste tas hänsyn till. Man kan inte bara lalla omkring i världen och sköta sitt - man måste se in!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte, sj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka: vet inte, sj

Alltså det är faktiskt rätt städat, men jag har glömt att ta ut några soppåsar som ligger där och luktar (inte extremt mycket som gamla osköljda mjölk- och gräddpaket har en tendens att göra dock, tänk mer mögligt bröd). I vissa hörn ser det förmodligen ut som om en hoarder har varit i farten, men det är i stort sett positivt och oftast är det typ ett organiserat kaos (klyscha!!!). Det är ganska ödsligt, mest jag själv som tyst lunkar omkring där liksom, men det är ingenting jag tänker på särskilt mycket och det stör mig inte. Jag ser klart ut ur mina fönster mot världen utanför och har börjat luckra upp min mot mig själv riktade svartsyn. Så just nu ser det hyfsat bra ut inuti!


   
SvaraCitera

Feberyra:

 Man kan inte bara lalla omkring i världen och sköta sitt 

Varför inte?


   
SvaraCitera