Aviseringar
Rensa alla

hur ser ni på detta


Ämnesstartare

Mawns:

Jag skulle inte säga nej om min tjej ville det

inte rädd för att det kan ta slut ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

är den tjejen normal?

Ja 🙂 Jag tänder som fan på när killar sprutar på A4 papper!! (Läs: HELL NO!)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillrufs:

när killar sprutar på A4 papper

Nu handlar detta om vad den tjejen gillar, hon kanse tänder på att se killar spruta på ett a4 papper [rolleyes]

en annan sak om du inte gillar det [confused]


   
SvaraCitera

Redbaron:

är den tjejen normal? eller hur ska jag se på detta [confused]

Folket på UM vet såklart hur DU ska se på detta. Jävla idiot....


   
SvaraCitera

Det är väl kanske inte vad majoriteten fantiserar om eller faktiskt vill göra, men hon behöver väl inte vara onormal för det [smile]

Vad bryr det dig? Du behöver inte se det på något sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ush[n]


   
SvaraCitera

usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

Nu handlar detta om vad den tjejen gillar

Ja, men du frågade om hon var normal och min poäng var att hon inte är det 🙂 Läs noggrannare nästa gång.


   
SvaraCitera

Redbaron:

hur ska jag se på detta

Luder, Ha icke förhållanden med sådana tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj det var ju inte nått litet direkt. Det är ju en sak om det är en fantasi, men om hon verkligen eftersträvar att göra detta trotsa tt hon är i ett förhållande, så tror jag inte det finns många som skulle klara av det rent psykiskt om man verkligen älskade henne.

Sen om det är normalt eller inte, självklart är det normalt för vem kan säga vad det är. Men frågar nån mig så ska sånna fantasier så länge man är ett par och inte båda är med på det, hållas för sig själv, man hör ofta att mannen skulle på något sätt vara, jag vet inte mer eller mindre känslokall ibland. Det är ju så långt ifrån sanningen man kan komma, män har också känslor och det här skulle om inte annat vara förödande för relationen tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket bra svarat Dominatus [y]


   
SvaraCitera

Redbaron:

men om du var hennes kille och fick se hon stå i en ring med dina närmaste killkompisar, och hon håller på med deras kukar skulle du palla det psykiskt ? har svårt att tro nån kille/tjej skulle klara av det.

Klasrt dom skulle.

Asså om hon bara runkar av er, och alla samtidigt är det ju mer av än orgie än att hon liksom vänstrar ;D


   
SvaraCitera

Dominatus:

, man hör ofta att mannen skulle på något sätt vara, jag vet inte mer eller mindre känslokall ibland. Det är ju så långt ifrån sanningen man kan komma, män har också känslor och det här skulle om inte annat vara förödande för relationen tror jag.

Jaa vi förväntas att vara så.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera