Aviseringar
Rensa alla

hur ser ni tjejer på detta?


Ämnesstartare

i de förhållande jag varit i har alla frågat hur många man legat med, och jag har inte gjort det så mycket och det har varit "befriande" för dem på något sett. om ni skulle hitta en ny kille, och han sa att han haft det med många, hur skulle ni reagera då?
hur skulle ni reagera mot den nya killen om han hade ett långt förhållande bakom sig?


   
Citera

Jag förstod inte riktigt när jag läste ditt inlägg, sorry!


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Nickeloadian:

haft det med många

Bra, då kan han sina saker. Förhoppningsvis. Bryr mig inte direkt, så länge snubben är sjysst och det är på lika villkor.

Nickeloadian:

långt förhållande

Lite värre. Han kanske är den romantiska typen eller något.

Men nej. Bryr mig inte. Kul att veta mest.


   
SvaraCitera

Antalet personer spelar inte så stor roll, det är antalet gånger som är viktigast. [shake]


   
SvaraCitera

bara han är frisk så äre lugnt


   
SvaraCitera

hellre någon som legat med många än någon som inte haft något förhållande/haft ett långt förhållande xP


   
SvaraCitera

bryr mig inte


   
SvaraCitera

Är ihop med slampig umare, det som varit jobbigt med det är att vissa här har funnit det mycket roande att berätta för mig att de snuskat med honom (mer eller mindre detaljerat [party]). Vill inte veta sådant [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

Nickeloadian:

om ni skulle hitta en ny kille, och han sa att han haft det med många, hur skulle ni reagera då?

Nickeloadian:

hur skulle ni reagera mot den nya killen om han hade ett långt förhållande bakom sig?

Skulle inte bry mig. Alla pojkvänner jag haft, förutom min första som jag också förlorade oskulden till och vice versa, har haft långa förhållanden och haft sex med flera före mig. Det enda jag har tyckt har varit jobbigt är när tjejerna har pratat om det, eller när ett gammalt ligg har kommit och raggat och varken presenterat sig eller brytt sig om att jag står precis bredvid killen.

Så problemet har i så fall varit tjejerna och inte vad killen har gjort eller inte gjort. Man kan inte kräva att en partner inte skulle ha haft ett liv före man kom in i bilden.


   
SvaraCitera

Bryr mig inte. [smile]


   
SvaraCitera

skulle absolut inte fråga.
hade nog mått dåligt.


   
SvaraCitera

Helst ska'n va oskuld.


   
SvaraCitera

kPTRRRR:

skulle absolut inte fråga.
hade nog mått dåligt.

this

fast om han av någon anledning frågar mig får han berätta också


   
SvaraCitera

Bryr mig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brydde mig mer när jag var yngre. den senaste hade varit med 20+ och jag tänkte aldrig ens på det. fast kan bero på att han berättade det redan innan jag fått känslor för honom, vet ej 😮


   
SvaraCitera