ser ut som en förkolnad giftsvamp med ruttet rådjursas rinnande ur ögonen och öronen plomberade med härskna ostron.
Hakuna matata:
bidrar lite mer till tråden
Du ser snäll ut!
ceka92:
sett mig
åååh ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Fingerprints:
jahaaa, trodde du la upp en på dig själv och hade den i två sekunder för att sedan ta bort den.
nej då
brukar lämna dem kvar i ett par dygn åtminstone
LillaBob:
Du ser snäll ut!
låt inte skenet bedra
döndöndöön
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
(vågar knappt skriva någon bildtext för vill ej att någon ska ta illa upp) men såhär ser jag ut ibland när jag hatar mitt liv. Det är nu ni ska säga att jag är vacker trots att jag hatar mig själv.
Du är vacker även om du inte skulle hata dig själv.
du är bra även om du inte skulle vara vacker
LillaBob:
(vågar knappt skriva någon bildtext för vill ej att någon ska ta illa upp) men såhär ser jag ut ibland när jag hatar mitt liv. Det är nu ni ska säga att jag är vacker trots att jag hatar mig själv.
du är vacker. men du har också andra väldigt bra egenskaper som i alla fall jag skattar högre.
du borde inte hata dig själv för du är en bra jävel.
och så är du vacker.
btw det är inget fel med att säga/skriva saker som folk tar illa upp av. det är alltid något pucko som börjar gnälla över saker.
kebu12:
Du är vacker även om du inte skulle hata dig själv.
Åh ![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
ennie_:
du är bra även om du inte skulle vara vacker
Kramis på dig!!
glöm:
du är vacker. men du har också andra väldigt bra egenskaper som i alla fall jag skattar högre.
Måste nog bara lära mig att se de egenskaperna själv ![[love]](/img/smilies/love.gif)
iddqd:
du borde inte hata dig själv för du är en bra jävel.
och så är du vacker.
Värmer i mitt hjärta ![[love]](/img/smilies/love.gif)
iddqd:
btw det är inget fel med att säga/skriva saker som folk tar illa upp av. det är alltid något pucko som börjar gnälla över saker.
Jo, men blev ju världens diskussion för ett tag sen när jag skrev en sak här så ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
KRAM MALBERINA
tevepro:
KRAM MALBERINA
Haha knasboll. Kramis! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
CYBERKRAM PÅ ALLA LEDSNISAR DÄR UTE