Aviseringar
Rensa alla

Hur ser ni ut?#2

Crysilis:

Neej! Ser förfärlig ut just nu i livet. Man vill ändå se lite klok ut om man skall lägga upp bild.

Gör det när du själv känner. Ser man okej ut i sina egna ögon, då finns inte många hinder.
Om så inte är fallet då? Man är inte nöjd riktigt, och kanske känner så som du nu gör. Då är det nog bättre att vänta. 
Man ser det på något sätt, hur vida en person trivs i och med sig själv och inte. Även där det kommer till det yttre. Hos en själv kan minsta lilla som är fel ssbba mycket av själva helheten. 
Åtminstone hos mig. Jag ska inte tala för andra. 

Crysilis:

Funderade idag på att handla liknande glojärn, eller inte liknande, men att det är två stångar mellan ögonen om du förstår? Sådana som på din bild. Fast tyckte att det såg knep ut. Men nu när jag ser på person/dig så ser det normalt ut. Blir nog till att handla ändå.
Stilig bild!

Såna brillor är rätt schyssta. Oftast. Finns undantag. Men det är sällan som jag har sett någon inte passa i pilotbrillor. Langa bild om du köper? Glad

Armagedon:

Såna brillor är rätt schyssta. Oftast. Finns undantag. Men det är sällan som jag har sett någon inte passa i pilotbrillor. Langa bild om du köper? Glad

Nå, vad tycks?
Vet ej om jag tänker handla. Är inget jättefan av att ha brillor med sådan "färg", det blir så tråkigt. Minns att jag alltid brukat använda sådana med mer gul-orange toning, då blir det en varm känsla, sådana blir gärna en obehaglig känsla men det är inte säkert. Får se om jag handlar. Kanske.

Gillar du någon av dem? Vilken gillar du bäst?235505a.jpg235494a.jpg

Crysilis:

Nå, vad tycks?
Vet ej om jag tänker handla. Är inget jättefan av att ha brillor med sådan "färg", det blir så tråkigt. Minns att jag alltid brukat använda sådana med mer gul-orange toning, då blir det en varm känsla, sådana blir gärna en obehaglig känsla men det är inte säkert. Får se om jag handlar. Kanske.

Gillar du någon av dem? Vilken gillar du bäst?235505a.jpg235494a.jpg

Jättesvårt verkligen att säga. Visst gillar jag brollorna på bilderna. Men det är väldigt svårt att göra ett uttalande hur vida de skulle klä dig eller ej. Du får se om du hittar en sådan modell i butik och där prova Tumme upp

Snapchat-429331594062272827.jpg

Zatzumaz:

Förtrollande vacker.
Hoppas att livet leker och att du mår fint!

Armagedon:

Förtrollande vacker.
Hoppas att livet leker och att du mår fint!

Men tack Hjärta

Zatzumaz:

Coolt, det är roligt när man använder sigsjälv som profilbild. Bra bild förövrigt! Vad är det för blommor på plagget? Tycker jag ser körsbärsblommor men det är svårt att se.

Zatzumaz:

Men tack Hjärta

Hjärta
Jag visste inte att du fotfarande är aktiv Tumme upp

Crysilis:

Coolt, det är roligt när man använder sigsjälv som profilbild. Bra bild förövrigt! Vad är det för blommor på plagget? Tycker jag ser körsbärsblommor men det är svårt att se.

Jag tycker också det är kul med profilbild på sig själv Glad
Jag vet inte riktigt vad det är för blommor ^^ tror det är körsbärsblommor men är lite osäker

Armagedon:

Hjärta
Jag visste inte att du fotfarande är aktiv Tumme upp

Nej jag är lite dålig på att skriva i trådar men loggar in då och då iaf ^^

ac2427d2-a8e4-4e86-ba1d-6df86b3aa8fa.jpg

Ämnesstartare

Zniggaa

14886180_10157732177400118_1241839798_n.14858587_10157732156875118_1164853581_o.14886337_10157732132790118_1876922732_n.14874870_10157723212160118_823568066_n.p

20161029_124303.jpg

Armagedon:

Ditt hår är så sjukt! Det växer hur snabbt som helst känns det som. Snyggt!