Ser fett fuckad ut här
Vetintevadmanskaheta:
Ser fett fuckad ut här
Du liknar din profilbild lite kanske. Med håret. Fint hår iaf. Jag älskar det. Eller allt är fint. Vinkeln som är spännande men det blir det ju med den vinkeln.
Åh! Det coola håret fortfarande kvar!
kul tråd att kolla igenom, då minns jag fler av er. Har dock inget eget bidrag har av någon anledning slutat ta bilder av mig själv.
Bara lite kvar av rosacean
Är det du som var hjärtlös?
i vilket fall, gillar verkligen dina bilder
Paseo:
Är det du som var hjärtlös?
i vilket fall, gillar verkligen dina bilder
Nej men hon är kvar. Jag har ritat av henne också men det ser man inte. Hehe.
(kamsamnida)
Som en fågelskrämma! iallafall i håret.
Inte nöjd, ingen totoro känsla och nästan dubbelhaka.. jag tycker inte om och se mig framifrån i denna vinkel. Försökte ändå vrida mig men så här ser jag ut när jag låtsats spela min musik som kiniro no corda. Saknar den där fotografen som hittade hur högt jag skulle ha huvudet och vart jag skulle ha blicken någonstans.. (min favorit jacka)
inga nya röda skor men kompromissade med flätor sista dagen på jobbet.
Att folk fortfarande är (relativt) aktiva på den här tråden, det är helt otroligt!
Så här, ful haka.
lockigt brunt hår, ibland gröna gula bruna och blå ögon. beror på vad ögonen känner för. medelstora rosa läppar
Provade en hatt idag förresten. Men den var inte min stil. Döljde pannan någorlunda väl. Önskar jag var med i en film som "jag kan höra havet" och någon fångar hatten sedan blir det romantik.
natturs:
Det såg mkt somrigt ut!
skulle aldrig ha en sådan hatt som flyger iväg och sticks och har hål, med ingen rosett!