Aviseringar
Rensa alla

Hur ser umaren övers livssituation ut om 10 år?´+


Ämnesstartare

respons:

Ja.

Åh fan.

Fast dog med hedern i behåll ändå höhö. [cool]

ont: Gift med rödingen och de har adopterat några kommunistbarn som de ska uppfostra till revolutionärer. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Gift och tre småttingar med pendu

I wish. [blush]

Bullen skaffar villa i en förort till Stockholm. På fritiden bygger han kuddfort med sina två söner samt hänger i sin BDSM-dungeon i källaren. Efter ytterligare några år kommer en man från hans förflutna och berättar att någon är dem på spåren - han överger sin familj för att leta reda på sin förföljare innan han själv blir hittad först. I en actionladdad kamp mot klockan lyckas han tillsammans med sin gamle kamrat segra mot främlingen, men en tanke börjar gro i hans huvud. Är det någon mer som känner till allt? Kommer han någonsin att vara säker igen?

Pressad til det yttersta tar han sitt liv ute i skogarna utanför Västerås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han är djurrättsaktivist, extra-knäcker som modell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

I wish.

Minus giftermål och ungar så funkar det för mig. [wink]

ont: Eftersom mitt livsöde slutar tragiskt enligt dig så kommer även ditt. Precis innan jag skulle bli nedskjuten så hoppar du framför mig i ett försök att skydda mig. Du blir skjuten och dör före mig. Martyr, så det är inte så illa ändå.


   
SvaraCitera

käääändiiis hehe typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var till respons. S3ON är lyckligt gift och bor i en fin villa i Östermalm. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN FAN VAD ALLA SKA SKRIVA DÅ.

GAH.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glor på folk med kikare dagarna i ända. S3on alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Gift med rödingen och de har adopterat några kommunistbarn som de ska uppfostra till revolutionärer. [party]

Låter helt undebart[love]
Våra barn skulle kunna ha playdates eller vad det heter[blush]

respons:

ullen skaffa

haha, vill veta mer om mitt förflutna!
Vad gjorde jag för dumheter när jag var ung?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pendu:

Eftersom mitt livsöde slutar tragiskt enligt dig så kommer även ditt. Precis innan jag skulle bli nedskjuten så hoppar du framför mig i ett försök att skydda mig. Du blir skjuten och dör före mig. Martyr, så det är inte så illa ändå.

Skulle ta en kula för dig närsomhelst. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

haha, vill veta mer om mitt förflutna!
Vad gjorde jag för dumheter när jag var ung?

Det är en annan historia. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frän stuga på landet. Inkomst med vilken h*n står sig på. Ensamstående flerbarns förälder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

Låter helt undebart
Våra barn skulle kunna ha playdates eller vad det heter

Vackert I'll say!

respons:

Skulle ta en kula för dig närsomhelst.

Sicken gentleman [blush]

Oki nu ska jag sluta OT:a i den här tråden innan jag väcker de sovande lejonen. [blush]


   
SvaraCitera

Tror att hon har skaffat avkomma och är i 1 stabilt monogamt förhållande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror samma, fast ute i skogen och att hon traskar omkring i stövlar och lusekofta. Egen brunn, huset fullt av egengjorda målningar. Det är ganska smutsigt hemma.


   
SvaraCitera