Aviseringar
Rensa alla

Hur "sexuella" är ni med era kompisar?


Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Var det med en nära kompis?

Aa, vi var då. Hon bytte skola efter sommaren, nu vi träffas inte längre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Med dina tjejkompisar eller med dina killkompisar?

jag är bisexuell =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Vad räknar du som sexuellt då?

Om kropps språket är mer utöver en kram eller en puss , en smekning eller en tungkyss där går gränsen för mig 😛  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elise999: Haha, nejdå. Ni är inte konstiga. Men vi är inte.sexuellt tända på varandra iallafall.inte alla i mitt gäng, men en av mina "bästisar" och jag kramas.väldigt.mkt. Och typ pussar.varandra på huvudet, kinden, axlarna och typ kramas om varandra.bakifrån och så.

Jag är inte sexuellt tänd på någon av mina kompisar men det händer ofta många konstiga saker när vi är flumiga (Har däremot aldrig haft samlag med en av mina kompisar) Men som sagt så gör vi mycket konstiga saker. 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: jag är bisexuell =)

Okej 😀

Aaron: Om kropps språket är mer utöver en kram eller en puss , en smekning eller en tungkyss där går gränsen för mig 😛

HAHAH okej 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Mest det men du får gärna ta upp kompisar med det andra könet. 🙂

Haha okej. Ja jag är inte på något vis sexuell med mina killkompisar eftersom jag inte alls är homosexuell men visst att man kramas och även kan pussas men det är på vänskapliga sätt. 

Aldrig gjort nåt sexuellt med en tjejkompis heller men det är dock nåt jag kan tänka mig göra. Sen förstod jag inte riktigt det med "gränsen." Den finns väl inte, folk bestämmer nog själva hur långt man kan gå och när man bör dra gränser tror jag 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte långt alls. Pratar om sex, på sin höjd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:

Jag är inte sexuellt tänd på någon av mina kompisar men det händer ofta många konstiga saker när vi är flumiga (Har däremot aldrig haft samlag med en av mina kompisar) Men som sagt så gör vi mycket konstiga saker. 😛

Vilka gör.inte det? Fast sen.kan det vara konstigt.på olika sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Jag är inte sexuellt tänd på någon av mina kompisar men det händer ofta många konstiga saker när vi är flumiga (Har däremot aldrig haft samlag med en av mina kompisar) Men som sagt så gör vi mycket konstiga saker. 😛

Vad innebär konstiga saker?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

jag är bisexuell =)

Är det mysigt att ligga med en annan tjej? Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Haha okej. Ja jag är inte på något vis sexuell med mina killkompisar eftersom jag inte alls är homosexuell men visst att man kramas och även kan pussas men det är på vänskapliga sätt. 

Aldrig gjort nåt sexuellt med en tjejkompis heller men det är dock nåt jag kan tänka mig göra. Sen förstod jag inte riktigt det med "gränsen." Den finns väl inte, folk bestämmer nog själva hur långt man kan gå och när man bör dra gränser tror jag 🙂

Så det skulle kännas konstigare att vara sexuell på en killkompis är en tjejkompis även fast att det var på skoj

elise999: Vilka gör.inte det? Fast sen.kan det vara konstigt.på olika sätt.

Ja det är klart 😉

TooYoungForYou: Vad innebär konstiga saker?

HAHAHA, många saker 😉 Tex igår när jag var hemma hos en kompis och så började vi helt plötsligt snacka om vighet och jag skulle då (Allvarlig talat kan jag inte dricka energidricka för jag blir jätte konstig) visa att jag kunde slänga bak mitt ben bakom huvudet vilket jag gjorde, sen sa min kompis kolla om du kan ha båda bakom huvudet vilket jag kunde (blev fett förvånad) och då kastade sig min kompis upp och ba -amme kolla det här ska jag säga till (en person som jag tycker om) så blir han glad och så började hon jucka mot mig. och alla höll på att pissa på sig av skratt (VI VAR FLUMMIGA) 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Är det mysigt att ligga med en annan tjej? Hjärta

nej jag tycker det är skitäckligt, de är därför ajg är bisexuell


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kramar 🙂 men det är knappast sexuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Så det skulle kännas konstigare att vara sexuell på en killkompis är en tjejkompis även fast att det var på skoj

Beror på hur du menar med en sexuell. En kram är det ingen skillnad på tycker jag men skulle inte tänka mig pussa en killkompis på munnen även om det är på skoj men det är okej med en tjejkompis. Där går gränsen för mig 🙂 Fast allt beror ju på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: nej jag tycker det är skitäckligt, de är därför ajg är bisexuell

HAHAHAHA! bästa Hjärta


   
SvaraCitera