Aviseringar
Rensa alla

Hur ska du fira jul nurå


mens
 mens
Ämnesstartare

Glada miner, kramar, glitter, granar och klappar. Energi, kärlek, lycka, välmående och välstånd för alla, ja ni vet. Och sen lite sex, glada barn (ej samtidigt) och snögubbsbyggande på det.


   
Citera
Ämnesetiketter
sluk
 sluk

mens: Med familj och/eller släkt


   
SvaraCitera

mens:
Med familj och/eller släkt


   
SvaraCitera

fattar inte riktigt vart gränsen mellan familj och släkt går men antar familj.


   
SvaraCitera

mens: Med familj och/eller släkt

Hos den framgångsrika klicken av släkten också, förväntar mig en diger buffé, rökrockar och avec serverad av unga gossar i höftskynken


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Fira nej. Men i familjs närvaro ska jag vältra mig i mat äcklas och bli  mysigt onykter, om jag inte låser in mig och bankar huvudet i vägen i rent förakt.


   
SvaraCitera

mens:  Med familj och/eller släkt

Uppe i Norrland iår 


   
SvaraCitera

mens: Med familj

Fast det blir nog någon från övriga släkten också.

sinnessjuk uns: fattar inte riktigt vart gränsen mellan familj och släkt går men antar familj.

Förr i tiden betydde familj de personer man hade direkt blodsband med dvs mamma, pappa och deras biologiska barn.
Nu vet i fan när folk har barn lite här och var och alla ska vara bonusmamma och plastpappa till alla tidigare partners ungar. 

Släkt är morföräldrar, farföräldrar, kusiner och deras barn mm i all oändlighet.


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

dazed:

Hos den framgångsrika klicken av släkten också, förväntar mig en diger buffé, rökrockar och avec serverad av unga gossar i höftskynken

Lyckan! 

NEMI:
Fira nej. Men i familjs närvaro ska jag vältra mig i mat äcklas och bli  mysigt onykter, om jag inte låser in mig och bankar huvudet i vägen i rent förakt.

Ja "tillbringa" hade varit en bättre benämning. Glömde också "firar ej alls" men ville ej att ensamma skulle klicka där pga viktigt att se att fler är ensamma men ändå "firar".

sinnessjuk uns:
fattar inte riktigt vart gränsen mellan familj och släkt går men antar familj.

Den allmänna definitionen är väl att bara föräldrar och syskon tillhör familjen men man får bestämma lite själv här


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

vikingen: och alla ska vara bonusmamma och plastpappa till alla tidigare partners ungar.

what


   
SvaraCitera

mens: Lyckan!

Ja vi får väl se


   
SvaraCitera

mens: what

Jag syftade bara på att det idag är väldigt sällsynt med den gamla sk kärnfamiljen där samtliga barn har samma biologiska mamma och pappa.


   
SvaraCitera

vikingen: Jag syftade bara på att det idag är väldigt sällsynt med den gamla sk kärnfamiljen där samtliga barn har samma biologiska mamma och pappa.

är det väl ej


   
SvaraCitera

Ska vara ensam, ska inte fira dock


   
SvaraCitera
mens
 mens
Ämnesstartare

dazed:

Ja vi får väl se

mm vänta tills julklapparna är öppnade


   
SvaraCitera