Aviseringar
Rensa alla

hur ska du fira jul?


Home sweet home.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I en lastbil troligtvis, min polare är lastbilsförare så jag hänger nog på honom till Frankrike [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

me familjen

orginellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemma med pappa + bror och vi går antagligen till farmor och hälsar på. längtar inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappa kräver att hela julfirandet ska flyttas till hans nya hus, vi andra sa snällt "ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska vara hemma hos pappa och bröderna, ska väl käka och sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

orginellt

originellt att felstava


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

originellt att felstava

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderkakan:

originellt att felstava

sån är jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

i norge med hela tjocka släkten


   
SvaraCitera

Framför Tvn med julmat 😀


   
SvaraCitera

Med familj -en bror +en kines 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börjar i kväll med bingolottos uppesittarkväll hemma hos en fin vän, sen vakna imorgon - åka till pappa [tired]

sen hem till mamma igen, där det blir massa mat och julklappar. ska inte se kalle anka


   
SvaraCitera
Åtta

Spenderar den med Mimmis mamma och hennes familj. Whoop-dee-doo!


   
SvaraCitera

Åka till mormor och äta nomnom. Hon har köpt massa kyckling till mig och min syster som hon ska tillaga (äter bara fisk och fågel). Stekt brysselkål, stek, potatis, kokta morötter, sås med mera. Nomnom!
Och nej, vi har inte det traditionella svenska bordet. Jag är halvdansk och halvnorsk så det är gamla traditioner från morsan och farsgubben vi blandat. Efterätt blir riskräm (risalamata?) med bärsås.

Sen öppnar vi de få klappar vi har varje år (vi har sagt att vi inte ska ha men det blir alltid nåt litet) och dricker te/kaffe med lussebullar och pepparkakor till. Nomnom!


   
SvaraCitera