Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en fräsch brud va?


Jossiebooii:

Och hur liksom "raggar" man upp en kille?

Snackar med honom [cheers] Jag brukar aldrig vara först att snacka med en tjej. Det har alltid varit de som börjar snacka med mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xsaosinx:

Snackar med honom Jag brukar aldrig vara först att snacka med en tjej. Det har alltid varit de som börjar snacka med mig

tack 😀 och det har du rätt, liksom ska tjejen ta första steget? man vill ju inte verka desperat och jobbig heller liksom ! ;o Men det är ok att börja skriva ngra gånger asså
? 😀


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

tack 😀 och det har du rätt, liksom ska tjejen ta första steget? man vill ju inte verka desperat och jobbig heller liksom ! ;o Men det är ok att börja skriva ngra gånger asså
? 😀

Du kommer inte verka desperat eller jobbig om du inte gör det hela jävla tiden. ^^ Oftast är det trevligt om någon skriver, om man är intresserad av personen dvs.


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Raka inte benen eller under armarna.

[surprised]


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

hur ska hon va osv?

perfekt


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

tack 😀 och det har du rätt, liksom ska tjejen ta första steget? man vill ju inte verka desperat och jobbig heller liksom ! ;o

Ptja, ska och ska. Jag tycker i alla fall att det är kul när tjejer visar intresse för mig ^^ Du kommer nog inte verka desperat och jobbig om du bara är trevlig/rolig och inte fortsätter att göra det om du eventuellt blir nekad.

Jossiebooii:

Men det är ok att börja skriva ngra gånger asså
? 😀

Självklart!


   
SvaraCitera

Jag tror att en fräsch brud ska va fräsch. Bara en vild gissning dock.


   
SvaraCitera

isola:

[surprised]

Varför den förvånade minen? [sad]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Varför den förvånade minen? [sad]

De flesta brukar ju inte gilla håriga armhålor och ben.


   
SvaraCitera

isola:

De flesta brukar ju inte gilla håriga armhålor och ben.

Jag skulle varit /care på det om det inte varit för att håriga ben och armhålor är så mycket bättre än stubbiga. [blush] (Och för att det är onödigt slöseri med resurser att raka då det ändå inte är viktigt för mig.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ähh Lent ska det va ! 😀


   
SvaraCitera

Jordnära, självmedveten, humoristisk, djup i sinnet ... sånt trams.


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

Ähh Lent ska det va ! 😀

Varför? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Varför?

För det är väl mysigare än massa äckligt hår [blush]


   
SvaraCitera

Jossiebooii:

För det är väl mysigare än massa äckligt hår [blush]

Rakar du huvudet också? [blush][cute]


   
SvaraCitera