Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en killes utseende vara?


Ämnesstartare

Asså tjejer hur ska en kille se ut? Har fått en bild i huvudet att en kille ska ha markerade käkben,smalt ansikte,smal näsa,fina ögon osv. Får höra varje dag av tjejer att de är skit fult med mulligt ansikte på killar å de ena å de andra. Blir riktigt osäker om man lever upp till tjejernas ideal man [confused] Men hur tycker ni en kille ska se ut?


   
Citera

Alla tycker olika. [crazy]


   
SvaraCitera

JMartinH:

mulligt ansikte på killar

Tycker det är gulligt [blush]

Men markerade käkben kan vara fint det också, alla har olika smak. Tänk själv om du skulle beskriva exakt hur en tjej ska se ut, inte så lätt va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emulbitt:

Tänk själv om du skulle beskriva exakt hur en tjej ska se ut, inte så lätt va?

nää, de är inte lätt[smile]


   
SvaraCitera

Förmodligen lever du inte upp till tjejernas ideal man, därför du gjorde denna dumma jävla tråden.


   
SvaraCitera

Höga kindben, markerade käkben, snälla ögon, fin näsa, mellanstora läppar, lång och smal. Kan ej hålla tassarna borta från lockhåriga pojkar. [blush] Tycker ej det är fint med blondiner. [no-no]


   
SvaraCitera

JMartinH:

Men hur tycker ni en kille ska se ut?

Har inget speciellt "ideal" på killar. Bara dom ser okej ut och har fin insida [blush] Seriöst, orka bry sig så mycket.


   
SvaraCitera
mynona

Sådana frågor har lika många svar som personer. Gör bara det bästa av ditt eget utseende och trivs med dig själv och slappna av.


   
SvaraCitera

markerade käkben + lockigt hår = heaven
men en härlig personlighet gör otroligt mycket det också!


   
SvaraCitera

Skäggiga som fan.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Skäggiga som fan.

[sad] du kommer aldrig att älska med mig med andra ord.... [cry]


   
SvaraCitera

sister:

markerade käkben + lockigt hår = heaven
men en härlig personlighet gör otroligt mycket det också!

[smile]


   
SvaraCitera

Knarko:

du kommer aldrig att älska med mig med andra ord....

Jag må vara en sexig kvinna, men rör ej kala män.


   
SvaraCitera

Lång, smal, inga synliga muskler, lukta gott, vara varm.


   
SvaraCitera

Nachac:

[smile]

eller ja, en "dålig" personlighet kan ju dra ner på det yttre, samtidigt som en "bra" kan dra upp det yttre, var det jag ville få fram.


   
SvaraCitera