Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en tjej se ut och vilken personlighet ska hon ha?


Ämnesstartare

Okey, bara för att jag verkar lyckas ganska bra på just detta ämne (ska byta snart) så frågar jag denna gången:

Hur ska en tjej se ut och vilken personlighet ska hon ha?

Alla får svara oavsett om du är tjej eller kille (förutsatt att du antingen gillar tjejer eller har en gissning på hur en kille tycker en tjej ska vara)

För att visa vilken ärlig kille jag så ska även jag svara på detta! Jag börjar med "Utseendet"

Jag tycker att en tjej ska vara korta, ha den där "innocent looken", bröst storleken ska va B-kupa, aldrig bakåtkammat eller fullt tillbakadraget, det tycker jag bara ser för jävligt ut.

Personlighet:

Snäll, skötsam (som mig), inte röka, inte dricka, Gosig/mysig, förstående, några liknande intressen till mina, kunna laga mat (jag suger på det ämnet), Lite pervers (i am still a man god dammit).

Er tur!
skriv gärna kommentarer, men inte för långa!

50631.jpg


   
Citera
orcite

Tycker det är mycket viktigare att en tjej har personlighet och tar initiativ än ett utseende. Utseende finns överallt, men tjejer med personlighet finns ingenstans.


   
SvaraCitera

Fin kropp helt enkelt, det är inte så viktigt, cirka 160 lång kanske

Personlighetsvis är det najs med en tjej som tar intiativ och inte är en pk moraltant

en öppen rolig smart tjey <3


   
SvaraCitera

En sån tjej som jag vill ha finns inte, så orkar inte ens försöka föreställa mig hur hon skulle vara, vet bara hur hon inte skulle vara [zzz]


   
SvaraCitera

Hon ska kunna söka på trådar som redan finns. Och ha stora pattar.


   
SvaraCitera

snäll
söt
tjej


   
SvaraCitera

hon ska ha en skönhetsoperation


   
SvaraCitera

cptråd


   
SvaraCitera
orcite

ettanvändarnamn:

cptråd

cptjej


   
SvaraCitera

orcite:

Utseende finns överallt, men tjejer med personlighet finns ingenstans.

right u are


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trådens mening var att visa att det inte bara är Stora Bröst, Långa Ben och Kota Nymfomaner som killar gillar.
Detta är för att bevisa att även killar kan ha seriösa tankar om tjejer.

Så kom igen nu, hur är den perfekta drömtjejen?


   
SvaraCitera

Tänker likt mig, mycket distans till sig själv och allt.


   
SvaraCitera

AdamVikingen:

Detta är för att bevisa att även killar kan ha seriösa tankar om tjejer.

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kopi me[y]


   
SvaraCitera

Lätt kurvig brunett eller redhead med lite hjärna dock ska den vara under min höga nivå. [zzz]


   
SvaraCitera