Aviseringar
Rensa alla

Hur ska en tjej vara?


Ämnesstartare

Okej, hur ska en tjej vara/se ut? Vill imponera på en kille i min klass, och jag vill veta exakt vad jag ska ha på mig, hur mitt hår ska vara och hur jag ska vara sminkad?
Snälla, ge bara seriösa svar. Ni som går in här för att driva har bara inget liv.. Så seriösa svar tack!


   
Citera

Var dig själv. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag vill inte ha sådana svar! Säg vad jag ska ha på mig! SNÄLLLAA HJÄLP


   
SvaraCitera

du imponerar bäst på att vara dig själv...[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var bara dig själv, herregud.
Om inte det duger så kan du väl komma i trosor och bh, eller dra in honom på toan och suga av honom.


   
SvaraCitera

Vad har du för hårfärg? Med den kan jag berätta allt 😉


   
SvaraCitera

Klä sej horigt has been known to work.


   
SvaraCitera

drgibson:

Så seriösa svar tack!

Tror du verkligen i din störda lilla verklighet att det där är en seriös fråga!? [tard]
Tror du att det finns ett rätt sätt för att få den man vill ha!? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Vad har du för hårfärg? Med den kan jag berätta allt 😉

Blond


   
SvaraCitera

alla gillar ju olika saker[tard]


   
SvaraCitera

jespuhr:

dra in honom på toan och suga av honom.


   
SvaraCitera

This.

jespuhr:

dra in honom på toan och suga av honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MEN VAD FAN ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR? KAN NI FÖR GUDS SKULL BARA SÄGA VAD NI TYCKER? ÄR DET SÅ SVÅRT?

Om ni är så okunniga att svara på en fråga, så låt oss omvandla frågan så ni inte tar det så ordagrant. Vad skulle ni vela att en tjej hade, hur skulle de se ut? Lite enklare för er med få hjärnceller.


   
SvaraCitera
time
 time

Skippa foundation om den är mer än 2 nyanser för mörk för din riktiga hudfärg. Ha inte ljus foundation på läpparna. Ha inte idomin på läpparna. Var inte fjollig.

OCH JA, ATT DU SKA VARA DIG SJÄLV ÄR DET BÄSTA TIPSET. Om du har en totalt rutten personlighet så kan du istället låtsas vara snäll, rolig och trevlig. Dryg = fel, såvida du inte försöker ragga upp en stilig cynisk liten 94a.

Men å andra sidan kommer du få en ganska kärlekslös framtid om du tror att det viktiga sitter i vad du har för smink och kläder. Killen ska väl älska dig när du är osminkad och naken också, hm?!


   
SvaraCitera

drgibson:

MEN VAD FAN ÄR DET NI INTE FÖRSTÅR? KAN NI FÖR GUDS SKULL BARA SÄGA VAD NI TYCKER? ÄR DET SÅ SVÅRT?

hehe lugn lugn[crazy]


   
SvaraCitera