Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag berätta för henne!!


----A
Ämnesstartare

Hej jag är en tjej, 14 år bisexuell och jag behöver hjälp pronto!!
Jag går i åttan och jag är kär i min tjej kompis som går i nian vi brukar vara med varandra typ varje dag.
Igår 12/12-2015 så var jag och hon på ug och vi satt och målade naglarna och då satt jag och målade hennes naglar, då satte hon sin fot på min fot, och mitt hjärta sluta slå typ, och jag typ satt där och tänkte vafan ska jag göra nu?!!? 
Jag fortsatte att måla hennes naglar som vanligt sen efter en stund ändrade hon hur hon satt och då tog hon bort sin fot från min. Sen efter nån timme typ satt vi och tittade på när några andra spelade kort och då satt hon på en stol med armstöd och jag satt på ena armstödet med en fot på stolen och den andra på golvet och då lutade hon sig mot mig och la sin arm på mitt ben och då slutade  mitt hjärta slå typ.
Asså hon brukar typ ta tag i mina kinder och nypa dem eller vafaan och typ kollar in i mina ögon det känns som om hon ger mig signaler men jag vet att hon är kär i en kille i hennes klass men jag vet inte hur mycket hon är kär i honom.
Jag brukar gå till ug bara för att vara med henne, ibland orkar jag inte ens gå dit men jag gör det för att kunna vara med henne!
Snälla kan någon ge mig tips om vad faan jag ska ta mig till och göra?!?!?
Så jävla kär i henne!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga henne först om hennes syn på homosexualitet och om hon någon gång har tänkt på sin sexualitet. Glad


   
SvaraCitera

sött :$


   
SvaraCitera
xhosa

va jobbigt! Samtidigt är kokar det ner till att du måste prata med henne. Jag skulle välja att gå rätt på och berätta precis så: "häromdagen när du satt och gjorde så fick jag typ hjärtstopp. Jag kan inte hjälpa det men jag undrar hur du känner för att jag känner så?"

Det finns ingen genväg men risken finns att hon stöter bort dig. Risken finns att hon inte respekterar dig som person utan pratar med andra om vad du sagt. Det har den uppenbara fördelen att någon annan som gillar dig vågar prata med dig.
:0)

Resonemanget går ut på att du måste vara beredd att våga lite mer än flertalet behöver. Det är bara att inse att du är sådan och att du kommer att möta många som kommer att älska dig för vad du är, andra kommer inte att vara lika förtjusta. Men serru det är deras problem, du är den du är och det kan du vara stolt över. Om du tror att tjejen i fråga är pålitlig, försök, annars låt bli.
Det är dessvärre ditt problem
:0)


   
SvaraCitera
----A
Ämnesstartare

tack för alla svar!!
GladHjärta


   
SvaraCitera