Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag berätta och våga fråga???


Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

Jag har en crush, insett att den faktiskt är rätt grov. Personen är i min hjärna konstant, kollar mobilen heeeela tiden, ledsen och fundersam så fort han svarar långsamt, elr inte svarar. Mår helt perfekt och bra när vi umgås och jag pratar med han. En underbar person. Frågan är nu, vi bor ungefär en halvtimme ifrån varandra så vi träffas inte varje dag utan skriver mest på snapchat och har Skype. Jag vill väldigt gärna få klart för mig om han ens är intresserad som mer än vän eller inte. Är de värt att fråga honom? Kan man göra det på snapchat eller borde jag vänta till nästa gång vi ses? Eller ska man bara vänta och se vad som händer? Det är jätte oklart för mig nu och har ingen aning hur jag ska ta reda på hur de ligger till och hur jag ska berätta vad jag känner. Råd? Rullar ögonen


   
Citera
Exner

Ewal:
Jag har en crush, insett att den faktiskt är rätt grov. Personen är i min hjärna konstant, kollar mobilen heeeela tiden, ledsen och fundersam så fort han svarar långsamt, elr inte svarar. Mår helt perfekt och bra när vi umgås och jag pratar med han. En underbar person. Frågan är nu, vi bor ungefär en halvtimme ifrån varandra så vi träffas inte varje dag utan skriver mest på snapchat och har Skype. Jag vill väldigt gärna få klart för mig om han ens är intresserad som mer än vän eller inte. Är de värt att fråga honom? Kan man göra det på snapchat eller borde jag vänta till nästa gång vi ses? Eller ska man bara vänta och se vad som händer? Det är jätte oklart för mig nu och har ingen aning hur jag ska ta reda på hur de ligger till och hur jag ska berätta vad jag känner. Råd? Rullar ögonen

=  )

Fortsätt att hålla kontakt och träffas. Du lär märka det ganska snart.

Vill du göra det lite mer raffinerat, kan du flirta försiktigt och se om det besvaras.

Kan skriva lite om hur män signalerar attraktion med kroppsspråk om du verkligen är intresserad.


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

Exner:

=  )

Fortsätt att hålla kontakt och träffas. Du lär märka det ganska snart.

Vill du göra det lite mer raffinerat, kan du flirta försiktigt och se om det besvaras.

Kan skriva lite om hur män signalerar attraktion med kroppsspråk om du verkligen är intresserad.

Ja, skulle verkligen uppskatta om du skrev om de! Tack för svaret. Han tar verkligen upp hela min vakna tid just nu.


   
SvaraCitera

Tycker att du ska berätta vad du känner å allra helst face to face Tumme upp


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

adaq:
Tycker att du ska berätta vad du känner å allra helst face to face Tumme upp

Men hur kan man dra upp de utan att de blir konstigt eller stelt? Är rädd


   
SvaraCitera

Ewal:

Men hur kan man dra upp de utan att de blir konstigt eller stelt? Är rädd

Stelt lär det ju bli om han inte känner likadant. Känner han likadant så blir det nog inte stelt. Bara å chansa. Friskt vågat hälften vunnit


   
SvaraCitera
Exner

Ewal:

Men hur kan man dra upp de utan att de blir konstigt eller stelt? Är rädd

Det värsta som kan hända är att du får nej. Det bästa är att han känner likadant.

Tror du att han kommer att tycka mer om dig om ni ses mer? I så fall bättre att vänta. Om inte, så har du inget att förlora.


   
SvaraCitera
time
 time

Exner: Kan skriva lite om hur män signalerar attraktion med kroppsspråk om du verkligen är intresserad.

Är intresserad.


   
SvaraCitera

Exner:
Kan skriva lite om hur män signalerar attraktion med kroppsspråk om du verkligen är intresserad.

time:

Är intresserad.

Är intresserad.


   
SvaraCitera
Ewal
 Ewal
Ämnesstartare

Exner:

Det värsta som kan hända är att du får nej. Det bästa är att han känner likadant.

Tror du att han kommer att tycka mer om dig om ni ses mer? I så fall bättre att vänta. Om inte, så har du inget att förlora.

Okej, en uppdatering om vad som hänt. Denna fina kille har bekännt att han tycker om mig, lycklig jag.


   
SvaraCitera
Exner

Ewal:

Okej, en uppdatering om vad som hänt. Denna fina kille har bekännt att han tycker om mig, lycklig jag.

Grattis! = )


   
SvaraCitera
Exner

MaximusPrime:

Är intresserad.

Berättade för Time när vi sågs för ett tag sedan. Om jag ids, så letar jag upp någon bra artikel åt dig senare.


   
SvaraCitera

Exner:

Berättade för Time när vi sågs för ett tag sedan. Om jag ids, så letar jag upp någon bra artikel åt dig senare.

thx


   
SvaraCitera
time
 time

Exner:

Berättade för Time när vi sågs för ett tag sedan. Om jag ids, så letar jag upp någon bra artikel åt dig senare.

Du pratade om mirroring, dvs att mannen speglar kvinnans rörelser, och sitter "öppet", alltså inte med armarna i kors utan snarare vänd mot kvinnan, armarna och benen isär. Det låter väldigt fånigt i text men du förklarade det väldigt bra.


   
SvaraCitera