Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag börja konversationen?


Ämnesstartare

Little Richard:
åh oxo ett problem fö mej även om ja int gillar personen

känns som att de int finns något att säga som får någon intresserad liksom
int över chatter iaf

om man jämför med att småprata o ba fråga om dom vill ses för att komma nånstans
så ere lättare o ba fråga ifall dom vill ses

känns som att alla hatar mig när ja försöker småprata Rodnar 

Är rädd att hon kommer säga nej om jag frågar ut henne, tanke på att hon inte känner mig så väl. Är svårt detta.. =P


   
SvaraCitera

"Tja! Ska vi ligga någon gång eller?"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jessijess:
"Tja! Ska vi ligga någon gång eller?"

Jag är inte ute efter att ligga... Jag vill ha ett trevligt förhållande


   
SvaraCitera

Arnold123:

Är rädd att hon kommer säga nej om jag frågar ut henne, tanke på att hon inte känner mig så väl. Är svårt detta.. =P

äsch gått bra för mig
o vill hon int så säger hon nej

o känner hon sig osäker på dig o vill lära känna dig lite bättre så kanske hon ba "oj, kanske vi ska prata lite mer först? ;)" 
.. fast de kan hon iofs säga för att va trevlig o inte våga säga "nej tack" för att hon e feg o kanske tror at hon int sårar dig 

så det känns som att man mest ba kan vinna något på att vara lite framåt om man ändå inte kmr nånstans i konversationerna

man bhvr ju itne "VILL DU HÄNGA IDAG? IKVÄLL? IMORGON? PÅ ONSDAG? FREDAG DÅ?"

men ah de varierar lite ibland


   
SvaraCitera

Arnold123: Jag är inte ute efter att ligga... Jag vill ha ett trevligt förhållande

Man måste ju ändå ligga innan man blir ihop 🙂


   
SvaraCitera

humorbild från fb, roliga smsbilder skicka ja till en tjej och hon skratta som fasen 😉 men humor brukar funka bra om hon nu gillar den sorten du skickar 🙂


   
SvaraCitera

Vad du än skriver så var dig själv försök inte va någon du inte är. Fråga vad hon gillar för musik, filmer kanske ni gillar samma och då brukar man komma igån med snacket och andra samtalsämnen dyker upp. Fråga vad hon gjort under dagen tex. Oftast är det ens självkänsla (det man tänker/tycker om en själv) som sätter käppar i hjulet för en men går att träna upp den genom göra sånt man tycker är lite jobbigt.


   
SvaraCitera