Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag börja ta kontakt med henne, HJÄLP?


Johansson:

Haha ja klart, men det vet hon ju redan, har redan rört henne eller hon rörde mig när hon gick förbi mig hon tryckte sig mot mig lite lätt och gick förbi alla andra killar 🙂

Blev du kåt eller


   
SvaraCitera

passaro:

Blev du kåt eller

x)


   
SvaraCitera

Johansson:

Det är där det sitter in gjutet i huvudet att det inte kommer att lyckas att jag kommer att bli så nervös så att jag inte får ett ord och jag blir stum typ :S

Hahaha, har varit med om det där själv så vet hur svårt det är (sååååå irriterande för man förstör ju bara för sig själv, men verkligen svårt att få bort!) Men för att känna dig mer trygg så skulle du ju kunna testa bara att ta kontakt på ungefär samma sätt fast med ngn annan som du inte alls är intresserad av (bara för att se vad som kan hända så du är förberedd, bara för att det kanske kan lugna lite?) Och försök bara att intala dig at det är lugnt. Seriöst, vad kan hända? Det är bara en casual conversation, hon vet inte ens om du är intresserad eller inte och börjar du med en vanlig fråga så har du alla chanser att banga ur om hon mot förmosdan inte alls skulle visa sig intresserad eller om det skulle bli stelt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Blev du kåt eller

Nja kanske det men tänkte på annat då, eller vem vet. [wink]

meija_s:

Seriöst, vad kan hända?

Jadu det är sant, men det är som svårt det är inte många tjejer som går där det är majoriteten killar så ska och fatta mod och börja prata med henne [smile]


   
SvaraCitera

Johansson:

HJÄLP

Ta detta från den blygaste lilla flickan på jorden: Du ta kontakt med henne annars kommer det aldrig hända något 🙂
Och tro inte på sådan bullshit som ödet och blablablabla, bara go 4 it.
Och snälla, inte säga hej på facebook eller något sådant losigt. Det är bara gay.
Det var en kille som gillade mig också en gång i tiden och han bjöd mig faktiskt på bio bara sådär, rätt charmigt. Dock gjorde jag nog stackarn homosexuell, men nog med det.
Om du gillar henne, visa det, och inte via internet. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flygaren:

Du ta kontakt med henne annars kommer det aldrig hända något 🙂

Ja, det är sant tyvärr.. Men jag ska ta och göra det håller på att samla mod eller vad fan man ska säga hoppas bara att göra det, men kommer sluta upp som vanligt för att jag är för blyg, men ska verkligen försöka den här gången! [smile]

Flygaren:

Det är bara gay.

Haha jadu, det är säkert möjligt men är inte det bra att säga ett enkelt hej och sen prata lite så hon vet att man finns och sen så börjar man prata med henne i verkligheten då?

Flygaren:

Dock gjorde jag nog stackarn homosexuell, men nog med det.
Om du gillar henne, visa det, och inte via internet. [bigsmile]

Stackarn! Hur gjorde du han homosexuell då? : /


   
SvaraCitera