Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag få en kille?


KycklingKalkon:

Inom biologin kallas begreppet sneaky fucker.. Enda jag lärde mig av tre års biologi <3 <3

<3 <3


   
SvaraCitera

999999:
jag är en 16 årig kille som har ett problem.. jag gillar killar MEN jag vet inte hur jag ska få en kille även om jag skulle vela ha en och mysa med och pussa på 🙂 men hur? det finns ingen bra dejtting sajt åt min ålder 🙁 så ge mig tips om ni kan :)!

Gustav156:

Vet du vad jag söker också en kille ochjag har samma intressen som du jag vill ochkså bara mysa och pussas

vem 


   
SvaraCitera

Jag har alltid varit nyfiken på hur det är att hångla med en kille. 


   
SvaraCitera

Finns ett problem för mig, jag är 16, kommer bli mördad om folk får reda på att jag är gay men jag vill ha någon att mysa med iaf...


   
SvaraCitera

samma här 
jag gillar också Feminina killar
jag är 29 år 


   
SvaraCitera

thatgayguy:
Finns ett problem för mig, jag är 16, kommer bli mördad om folk får reda på att jag är gay men jag vill ha någon att mysa med iaf...

Vad heter du på kik/snap? Är kille som snart fyller 16. 


   
SvaraCitera

Leta efter ledtrådar som kanske hintar om att någon kille på din skola är gay 🙂 Sen lär du känna personen om den är inom din önskade ålder och vips så får du en kille 🙂


   
SvaraCitera

Jag är en 16 åring som gärna skulle vilja träffa en kille som är typ i samma ålder som mig. Åtminstonde för prat och mysande. Dock har jag en farsa som dödar mig om han får veta. Skulle ändå vilja ha kontakt med någon...


   
SvaraCitera

thatgayguy:
Finns ett problem för mig, jag är 16, kommer bli mördad om folk får reda på att jag är gay men jag vill ha någon att mysa med iaf...

köp en male anime body pillow


   
SvaraCitera

Guywantsguy:
Jag är en 16 åring som gärna skulle vilja träffa en kille som är typ i samma ålder som mig. Åtminstonde för prat och mysande. Dock har jag en farsa som dödar mig om han får veta. Skulle ändå vilja ha kontakt med någon...

hej jag femton och vill träffa nån i min ålder om du vill här lämnar jag min snap jackson-mendoza


   
SvaraCitera

999999:
jag är en 16 årig kille som har ett problem.. jag gillar killar MEN jag vet inte hur jag ska få en kille även om jag skulle vela ha en och mysa med och pussa på 🙂 men hur? det finns ingen bra dejtting sajt åt min ålder 🙁 så ge mig tips om ni kan :)!

jag är 15 och här är min snap jackson-mendoza


   
SvaraCitera
Nima
 Nima

Var bor du?


   
SvaraCitera
Lillen

Bästa sättet att få ett förhållande som kommer hålla i framtiden är att vara dig själv! Någon kommer gilla dig för den du är inte för något eller någon du försöker vara. 
jag menar inget illa med detta vill bara sega det. 


   
SvaraCitera

999999:
jag är en 16 årig kille som har ett problem.. jag gillar killar MEN jag vet inte hur jag ska få en kille även om jag skulle vela ha en och mysa med och pussa på 🙂 men hur? det finns ingen bra dejtting sajt åt min ålder 🙁 så ge mig tips om ni kan :)!

jag kanbli din kompis


   
SvaraCitera
Mumzel

Herre gud den hära tråden är bara fylld med fuckboys


   
SvaraCitera