Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag få honom?


Alicee
Ämnesstartare

Hej! Jag har smsat med en kille från och till i mer än ett år.. Nu har jag träffat honom, för ungefär 3 veckor sen. Har har sagt att han gillar mig, fast via sms. Och jag har legat med honom. Jag vet att han inte är en sån som ligger runt med vem som helst heller men jag vet inte hur jag får honom att vara mer på och vilja ses mer.. Någon som har tips? Jag vill få honom att vilja ta nästa steg.
Hoppas nån har råd till mig 🙂 puss


   
Citera

Fråga om han skulle vilja ses igen, typ.


   
SvaraCitera

Antingen så väntar du ut honom med risk för att det rinner ut i sanden eller så tar du initiativet till att ses igen [smile]


   
SvaraCitera
Alicee
Ämnesstartare

Grejen är ju bara den att jag inte vill vara för på, utan jag vill få honom att föreslå att vi ska ses [confused]


   
SvaraCitera

vänta ett tag,hör han ej av sig kan du höra av dig.
prata ej om förhållande och sådant innan ni setts ett tag, eller innan han tar upp det


   
SvaraCitera

fråga honom istället


   
SvaraCitera

Alicee:

Grejen är ju bara den att jag inte vill vara för på, utan jag vill få honom att föreslå att vi ska ses

Låter jobbigt. [n] Jag förstår att du inte vill vara för på, men det är ju mycket enklare än att "få" honom att vilja mer. Han kanske vill men tänker lite som du, har du tänkt på det?


   
SvaraCitera