Aviseringar
Rensa alla

hur ska jag få honom att lämna mig ifred?


Ämnesstartare

Hej!
Jag gjorde slut med en kille förra lördagen, han blev helt knäckt.

När jag gjorde slut fick han spel. Han började hälla i sig vodka och blev helt aggressiv (då blev jag rädd och gick). Fick sedan massor av sms under nattens gång om hur han inte fattade vad som hände osv.

De tre sista veckorna hörde han inte av sig, svarade inte på sms eller när jag ringde eller ville träffas. (de få gångerna jag fick tag på honom bestämde vi en tid att ses, men han ställde alltid in typ en timme efter att vi egentligen skulle ses... och gav mig aldrig riktiga anledningar)

Dessutom ville han inte ha sex. vi hade varit tillsammans i 4 månader och haft sex TVÅ ggr... och det kändes som om jag tvingade honom de två gångerna. Kände mig jätteful och äcklig under nästan hela vårt "förhållande" eftersom han bara backade (han är 26 och ingen oskuld).

Nu när det har varit slut i lite mer än en vecka så hör han av sig hela tiden. han smsar konstant. Typ om hur mycket han älskar mig, hur mycket han saknar mig osv. Jag svarar inte på några sms längre. men det blir iaf 5-7 sms per dag från honom.

Vad ska jag göra för att han ska förstå? Jag vill inte mer, aldrig mer. Jag har sagt det till honom.

Varför reagerar han såhär? han måste ju förstå att man inte beter sig så som han gjorde när man är i ett förhållande? Han måste ju ha förstått att det var på gång när jag bara skickade arga/ledsna sms den sista veckan och sa åt honom att jag mådde dåligt av vårt förhållande?

Det är bara jobbigt att han håller på nu. Jag vill bara glömma honom.
[sad]


   
Citera

Han tröttnar väl efter ett tag, låt honom hållas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Han tröttnar väl efter ett tag, låt honom hållas.

ja... det hoppas jag att han gör. men det är inte kul att vakna under natten av hans dumma sms. [n]

vi jobbar på samma ställe (fast olika avdelingar)... så vi ser varandra typ varje dag. kommer det göra att det tar längre tid innan han slutar? :/


   
SvaraCitera

såntdär är skitjobbigt, men fortsätt ignorera smsen så funkar det. mitt ex gav upp efter ett halvår ungefär [rolleyes]


   
SvaraCitera

för att det är när en person lämnar en som man förstår hur mycket den faktiskt betyde för en


   
SvaraCitera

aknej:

dumma sms

byt nr annars? skyddat nr isf så att han inte kan få tag på det


   
SvaraCitera

aknej:

ja... det hoppas jag att han gör. men det är inte kul att vakna under natten av hans dumma sms.

Äh, lite luuuv är väl aldrig fel. [wink]

aknej:

vi jobbar på samma ställe (fast olika avdelingar)... så vi ser varandra typ varje dag. kommer det göra att det tar längre tid innan han slutar? :/

Aldrig varit med om, men eventuellt.


   
SvaraCitera

slå honom på snoppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

såntdär är skitjobbigt, men fortsätt ignorera smsen så funkar det. mitt ex gav upp efter ett halvår ungefär [rolleyes]

shiet... hoppas inte det tar ett halvår. då kommer jag bli galen. [sad] men vi var ju inte tillsammans så länge, så han borde ju ge upp ganska snabbt?

OF 5:

för att det är när folk lämnar en som man förstår hur mycket dom faktiskt betyder för en

det är så han skriver med. att han saknar det han inte har längre... typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

slå honom på snoppen.

[bigsmile]


   
SvaraCitera

aknej:

[bigsmile]

funkade på min ex-pojkvän[crazy][crazy]


   
SvaraCitera

aknej:

att han saknar det han inte har längre... typ.

det borde iaf gå över med tiden det är bara att stå ut


   
SvaraCitera

aknej:

men vi var ju inte tillsammans så länge, så han borde ju ge upp ganska snabbt?

iofs, jag var tsm med mitt ex i typ 11 månader.. eftersom ni var tsm 4 månader så kanske han ger upp om några veckor eller så [smile]


   
SvaraCitera

Well alla har redan sagt det som jag tänkte säga men jag ville vara en del av tråden ändå [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

iofs, jag var tsm med mitt ex i typ 11 månader.. eftersom ni var tsm 4 månader så kanske han ger upp om några veckor eller så [smile]

ja... jag hoppas det! [smile]

blir bara så irriterad av att ännu en gång vakna tidigt av ett av hans "åååh, jag saknasr diig!" sms.

OF 5:

det borde iaf gå över med tiden det är bara att stå ut

ja, som ni säger. jag får väl ta och stå ut och se när han ger upp! [y]


   
SvaraCitera