Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag gå vidare??


Ämnesstartare

Hej jag är 14 år och har väldigt länge velat ha en pojkvän. Men problemet är att jag bara attraheras av badboys eller vad man ska kalla dem för. Hur ska jag göra då en "badboy" gör mig typ kåt och jag gillar hnm verkligen, hehe. Och ska jag gå vidare och i sånna fall hur ska jag göra det??


   
Citera

hålla utkik efter snygga kändisar att dregla över som du tycker är snyggare än dem du träffar på riktigt och sen försöker du tänka på kändisarna när en badboy irl gör dig kåt och om du vill komma över en badboy titta på bilder och klipp med snygga kändisar så fort du börjar tänka på den du vill komma över

Eller sorry vet inte riktigt egentligen, kanske kan du försöka tänka att du är för bra för de där killarna du kallar badboys...^_^

Dock tycker jag personligen att du ej ska stressa med att hitta en pojkvän, 14 år är inte så mycket, jag är äldre än du och jag har aldrig haft pojkvän, plus att jag tror inte heller det är särskilt bra att skynda fram ett förhållande, vänta tills det känns rätt, det tror i alla fall jag att är bäst 😉 Lycka till!!!

btw känner jag igen mig i det där med att det känns som om man bara dras till för dåliga killar, känner själv ibland att jag på det där sättet bara blir attraherad av killar som jag på olika sätt tycker att ej verkar bra nog FörvirradShockerad


   
SvaraCitera