Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag glömma bort honom?


Ninni: du menade väl han som är ambivalent ?

Jo, men du också. Låt det bara vara. Bollen ligger hos honom nu. 


   
SvaraCitera

ta bort från fejjan. finns ingenting värre du kmr ju bara påminnas hela tiden

 


   
SvaraCitera

fan jag är fast i den här tråden för alltid 


   
SvaraCitera

va hette filmeb nu igen med jim carrey??  o kate winslet

 


   
SvaraCitera

eternal sunshine 


   
SvaraCitera

JAG KOMMER INTE UR DEN HÄR TRÅDEN


   
SvaraCitera

Det här får bli min dagbok helt enkelt 


   
SvaraCitera

den e fin. o truman show. enda jag gillar med jim

 


   
SvaraCitera

Ninni:
Hej, jag kommer inte ifrån Sverige och har varit tillsammans med en svensk kille. Vi har varit på en dejt 2013 på alla <3 dag och sånt, sen har vi gjort slut en månad efter, för att han sa att han måste jobba och blabla fast han tyckte att jag är en fantastiskt tjej.  han är 22 år och jag är 21 år. Ett år har gått och han puffar mig på Facebook fortfarande (puff) från 2013 tills idag fast har hör aldrig av sig till mig först, det är alltid jag som göra det för jag saknar honom när jag ser när han puffar mig på Facebook. Vad vill han av mig egentligen ? Han prata alltid bra med mig när jag chatta med honom. Han sa att han vill hitta på något med mig men han kom aldrig. Han gör inte saker som han sagt. 
 Min frågan är att, ska jag sluta höra av mig till honom och då kanske kan han tänka på mig "lite" senare  ? Ska jag ignorerande honom ett tag ? Är det bättre sätt att jag försöka försvinna ifrån honom?  Vad säger ni? Jag vill gå vidare, vill inte håller på såhär hela mitt live. Det gör ont när jag ser hans bild. 

Det bästa du kan göra är att prata med honom, fråga vad han egentligen vill


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

NicoleF:

Det bästa du kan göra är att prata med honom, fråga vad han egentligen vill

Jag har pratat med honom och han sa att han vet inte hur han vill göra. Ibland vill han komma men det blev Aldrig. Sa han.Jag försökte prata rak på sak men han vägrat att svara rak på sak. Nu är han borta igen och jag hör inte av mig till honom ca 2 och halv vecka nu.
 Han kom och hälsade på mig igen den 5:e jan 2014 sen hör han aldrig av sig igen fast han ville ha min snapchat.  jag frågat honom igen om han vill fortfarande hitta på nåt med mig och han ba "ja nån gång" 
Vet inte vad jag ska göra med den här situation riktigt. 


   
SvaraCitera

Ninni:

Jag har pratat med honom och han sa att han vet inte hur han vill göra. Ibland vill han komma men det blev Aldrig. Sa han.Jag försökte prata rak på sak men han vägrat att svara rak på sak. Nu är han borta igen och jag hör inte av mig till honom ca 2 och halv vecka nu.
 Han kom och hälsade på mig igen den 5:e jan 2014 sen hör han aldrig av sig igen fast han ville ha min snapchat.  jag frågat honom igen om han vill fortfarande hitta på nåt med mig och han ba "ja nån gång" 
Vet inte vad jag ska göra med den här situation riktigt. 

Skicka ett sms o säg, jag har börjat träffa nån annan och jag är osäker på om du fortfarande vill ha mig, så om du vill kan vi ses vid nånting nånting klockan nånting nånting så vi kan prata, om du inte vill dyka upp denna tid så slutar du kontakta mig genast.
Det tycker jag du ska säga visst det är inte sant men ibland kan lögner va bästa lösningen, Du kan ju säga sanningen när ni blivit stadigare


   
SvaraCitera
Kudhos

NicoleF:

jag du ska säga visst det är inte sant men ibland kan lögner va bästa lösningen,

öööööööööhh


   
SvaraCitera

FÖRSVINN 


   
SvaraCitera
Ninni
Ämnesstartare

En apas melankoli:
FÖRSVINN 

ja jag ska försöka  


   
SvaraCitera

Ninni: ja jag ska försöka

NEJ! Jag menade inte till dig!! 
Citeringen från den här tråden försvinner inte. Det är det som driver mig till vansinne Arg


   
SvaraCitera