Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?!?1


Ämnesstartare

en kille jag träffade i stort sätt hela våren, men inte på en speciellt seriös nivå, frågade precis om vi ska träffas i morgon.

snackar väldigt mycket med en annan kille också, men vi har inte träffats eller så. bara i skolan, vi går i samma skola. kruxet är att dessa två killar går i samma klass.?! är det okej att träffa kille nr ett, eller borde jag låta bli?

fan va svårt allt blev. vet att det egentligen bara är jag som vet det rätta. eller tja, nej jag vet inte? kanske kan nån hjälpa mig lite iaf.. [cute]


   
Citera
Ämnesstartare

åååh..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ju sätt att ni hjälp massa små snälla tjejer. jag är en sån, tjej, snäll, liten [blush]


   
SvaraCitera

Jag tycker det är helt okej iaf. Fast det beror ju på vilket sätt du pratar med den "nuvarande killen" om ni bara pratar som två vänner är det ju inget fel alls. Killkompisar är tillåtet 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ellinorjulia:

Jag tycker det är helt okej iaf. Fast det beror ju på vilket sätt du pratar med den "nuvarande killen" om ni bara pratar som två vänner är det ju inget fel alls. Killkompisar är tillåtet 😉

hm, ja. Vi snackar mest som kompisar, blir lite annat ibland, men vi vet ändå att vi båda är lite intresseade av varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

Vi snackar mest som kompisar, blir lite annat ibland, men vi vet ändå att vi båda är lite intresseade av varandra.

så du är bara intresserad av den killen eller för båda två?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

så du är bara intresserad av den killen eller för båda två?

båda, haha...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

båda, haha..

okej, ja gå för det bara då[wink]. Det är ingen som säger att det är rätt eller fel att dejta flera killar samtidigt.. kan ju vara bättre, men kanske lite jobbigt att dom går i samma klass, men skit i det. Om du är intresserad av dom så börja att bli kompis med båda och sedan får du se hur det går sen om det blir något mer med en av dom..för du kan ju inte få båda he he


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

för du kan ju inte få båda he he

nej jävligt surt det.. hehe

kompis är jag med dom båda. eller tja, känner mig lite mer kompis med den ena. men har träffat den andra mer, men på en mer intim nivå. klurigt det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffa & knulla! Dumpa honom sedan och försök med den andra.. Visar det sig att den första var bättre, då kan ju alltid gå tillbaks till honom.. Män förlåter allt!

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Träffa & knulla! Dumpa honom sedan och försök med den andra.. Visar det sig att den första var bättre, då kan ju alltid gå tillbaks till honom.. Män förlåter allt!

har redan träffat honom [blush]. gillar att träffa honom, men hade liksom avslutat det och träffat andra. nu när han hör av sig blev min hjärna helt fucked up igen. åhh![mad] men ska nog träffa honom. får se vad som händer [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

känner mig lite mer kompis med den ena. men har träffat den andra mer, men på en mer intim nivå. klurigt det här.

försök med med den du känner nått mer för då. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

försök med med den du känner nått mer för då.

träffar hon honom i morgon. men fortsätter snacka med den andra, får se vart det leder [smile]

fast, känns inte bra. men men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeema:

fast, känns inte bra. men men

vad är det som inte känns bra ?
om det inte känns bra, så sluta med det då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

vad är det som inte känns bra ?
om det inte känns bra, så sluta med det då.

nu har jag frågat den kille som inte frågade om vi kan ses i morgon, om vi ska ses nån gång. för jag vill gärna träffa honom. då jag tror jag kan bli fast och fortsätta träffa den första fast jag egentligen vill lära känna den andra. har även berättat för honom att en vill träffa mig i morgon, och jag inte vet hur jag ska göra. får se hur allt går. kanske vart svårt att fatta vad jag skrev nu.


   
SvaraCitera