Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Okej,så nu är det såhär att jag ser mig själv som attraherad av båda könen,men att min mamma verkar ta det som en slags lögn när jag berättar. Hon skrattar och viftar bort det,vilket jag tar som respektlöst och taskigt.

Några bra tips om hur jag kan behålla det hela seriöst och verkligen göra så hon förstår?

Tack.

[censur]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

är det ens så viktigt?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börja göra porr med båda könen och visa din mamma det sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zookeepersboy:

[censur]

Ålder?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egentligen, varför ska hon förstå? Dra hem en flickvän när du får en så fattar hon garanterat att du menar allvar, jag kan inte riktigt förstå att det är så viktigt just nu.

Annars kan du ju kolla henne i ögonen helt seriöst och berätta att du blir sårad då hon inte tar dig på allvar. Det fungerar för mig [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skit i henne och gör som du vill så fattar hon med tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det viktigt för dig att din mamma är medveten om vilken läggning du har??? [surprised]


   
SvaraCitera

Skit i vad hon tycker. Dagen du drar hem en flickvän så fattar hon nog. Eller övertala en tjejkompis att kyssa dig så att din mamma ser det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ålder?

Så det spelar roll nu eller? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kallestroppp:

Är det viktigt för dig att din mamma är medveten om vilken läggning du har??? [surprised]

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zookeepersboy:

Så det spelar roll nu eller? [ops]

Ja! [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är fjorton [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rebella, ta hem massa gamlingar och sexa med dom[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

rebella, ta hem massa gamlingar och sexa med dom[wink]

Ville ha seriösa svar ju [n][confused][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Döda henne och fråga sedan varför hon inte tar sin dotter på allvar. Fråga henne om hon någonsin kände sig sexuellt attraherad av någon eller något när hon var fjorton och fråga henne om hon tyckte att det var betydelselöst. Tala om för henne att det är hennes uppgift som mamma att bemöta sina barn med respekt.


   
SvaraCitera