Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Tjo!
jag har träffat en tjej på en fest i lördags, hon och jag och två av hennes gamla klasskamrater, som jag känner sedan tidigare, umgicks mycket på den festen, vi umgicks liksom tillsammans och jag fick inte chans att prata med henne på tu man hand speciellt mycket, jag hann i princip fråga vad hon gick för linje i skolan och varför hon hade valt den.. iallafall så fick jag hennes nummer utav en kompis, och hon hade snackat med henne om mig också..
men nu är det så att jag är intresserad av tjejen jag knappt känner som jag träffade på festen, hur gör jag för att lära känna henne lättast, utan att verka för på? jag vill ju inte bara börja sms-bomba henne eller något:P


   
Citera

Sms: "Häng på till $partyhäng på fredag! Blir awsome! //$namn"

Funkar alltid [y]


   
SvaraCitera

"Vems nummer är det häääär då" [rolleyes][rolleyes][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

"Vems nummer är det häääär då[rolleyes][rolleyes][bigsmile]"

Haha [y]


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Floppsen:

Sms: "Häng på till $partyhäng på fredag! Blir awsome! //$namn"

om jag kommer från ett ställe där det inte är så mycket partyhäng då? 😉
ska jag typ fråga om hon vill umgås någon gång eller något? kändes inte som att jag hade några större problem att prata med henne irl iaf, men känns som man är för på om man frågar det så direkt 😛


   
SvaraCitera

vadden:

om jag kommer från ett ställe där det inte är så mycket partyhäng då? 😉
ska jag typ fråga om hon vill umgås någon gång eller något? kändes inte som att jag hade några större problem att prata med henne irl iaf, men känns som man är för på om man frågar det så direkt 😛

var du påverkad/var hon påverkad?


   
SvaraCitera

Bara smsa människan, vad är det värsta som kan hända liksom?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

var du påverkad/var hon påverkad?

nepp 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släng iväg ett sms, brukrar kunna funka ganska bra.


   
SvaraCitera