Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Det är såhär att jag gillar en kille sjukt mycket. Och för någon vecka sen ''gillade'' mig med. Han skrev sms som '' Åh sötnos, du är så vacker'' & ''Du är min, du är min sandra''
Sen en dag säger han att han inte tror han gillar mig, men då hade han sagt för någon dag sen att han gjorde det?
Sen dagen efter skriver han '' Vad gör min fin sandra då?''
Vi träffas på fester och på skolan, och lite annars också, och han är jätte snäll och så, och han vet om att jag är helt out of way kär i honom, men vad ska jag göra? Ska jag fortsätta sattsa på honom även fast han sagt att han inte gillar mig, men ändå fortsätter han skriva saker? Kan det vara att han inte är redo eller vadå? Fattar inte, snälla hjälp!


   
Citera

Konfrontera honom och säg att du vill prata om det, annars får jag intrycket utav att han verkar "leka" med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet! fråga honom och be honom bestämma sig eller sluta med "åååh min sandra" etc tills han vet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Konfrontera honom och säg att du vill prata om det, annars får jag intrycket utav att han verkar "leka" med dig.

Men då kommer han ju nästan tycka jag är jobbig som gör så väl? & då har jag verkligen ingen chans ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kungsandra:

Men då kommer han ju nästan tycka jag är jobbig som gör så väl?

om han tycker du är jobbig som frågar är det väl bara för att han själv inte är seriös och då tycker du är jobbig som 'r seriös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

om han tycker du är jobbig som frågar är det väl bara för att han själv inte är seriös och då tycker du är jobbig som 'r seriös

Sant, men hur ska jag fråga då?[chocked]


   
SvaraCitera

Satsa på honom!

Bara för att han inte sagt till dig att han gillar dig så betyder det inte att han inte gör det! Du har ett ypperligt tillfälle att flirta med honom och se vad det leder till!
Lek dock inte allt för lätt. Med andra ord, bli inte en toffel som gör allt som han ber dig om utan var lite dryg och visa att du inte bara är en söt tjej som är jättekär i honom utan visa honom om vem du är!

Lite nyfiken på hur detta kommer arta sig så uppdatera gärna! [smile]


   
SvaraCitera

verkar som att han "leker" med dig efter som att han känner att han har dig "runt lillfingret" så ta lite avstånd men inte för mycket, var inte förtiljänglig, man vill alltid ha det man inte har, men du är ju kär så go for it !


   
SvaraCitera