Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

En utav mina närmsta vänner ska ha fest. Vi är barndomsvänner och jag har känt henne hela mitt liv. Hon är ett år äldre. Det är så att hon ska ha fest, men jag har inte blivit bjuden, hon har inte sagt något till mig. Jag tycker det är väldigt konstigt, dessutom har hon fått komma till mig på fest, så det är väldigt konstigt att hon inte bjuder mig. Min fråga, hur ska jag fråga henne om festen? Jag vill inte gå rakt på sak. Men något som kan inleda en konversation om det. Skulle vara sjukt snällt om ni kommenterar era åsikter [love]


   
Citera

Du kör upp en jävla Karl Gustav i arsle på na o ber na dra åt helvete!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Någon med ett seriöst svar?


   
SvaraCitera

vill hon inte bjuda dig så har hon säkert en anledning. Vill du ha reda på om det så är fallet, fråga det bara. Utan otydliga omskrivningar och sidolinier som du kanske inte ens kommer kunna få ut något av


   
SvaraCitera

Bjuder hon alla personligen eller är det en sådan där fest där "alla" mer eller mindre är självskrivna?
Om det är det förstnämnda så ska du nog inte nämna det.
Eller så tar du upp grytsleven och kräver en förklaring.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är event på Facebook som gäller, men jag förstår inte varför hon inte skulle bjuda mig, bara för att jag är ett år yngre? Det käns som en lame ursäkt.... Hennes föräldrar kommer vara hos min familj hela kvällen så man kan väl typ ta upp, jag hörde att dina föräldrar ska på midda, kommer du också? Eller något?


   
SvaraCitera

voj voj... eller så frågar du bara om du får komma..


   
SvaraCitera

fråga bara vadfan


   
SvaraCitera
zIGGE

Palla vara vän med dig som måste vara så jävla subtil :s


   
SvaraCitera

Om hon är en nära vän borde du kunna fråga henne rakt ut. Men om det känns för jobbigt, gör som du sa och fråga om hon ska med på middagen. Hon kanske bara glömt att skicka inbjudan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det gör nästan lika ont att bli bortglömd som att bli medvetet exkluderad...


   
SvaraCitera

Nää är ju värre att bli medvetet exkluderad. Om det är ett facebook-event kan man ju bara råkat missa att klicka i en ruta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

micitic:

Nää är ju värre att bli medvetet exkluderad.

Aa, därför jag sa nästan


   
SvaraCitera

Peta på diskussionen om festen innan helgen så där. Typ "vad ska du göra i helgen etc"

Bjuder hon dig inte, eller ljuger, så vet du ju att hon är en fitta [wink]

Eller att du är jobbig [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tack, men de hade bara varit oklart om de skulle bli något, men nu blire av så det kommer bli roligt!! Men det konstiga var bara att hon kontakta min brorsa men skit i det, huvudsaken är ju att jag inte blev bortglömd[y]


   
SvaraCitera