Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

The Road Behind:

Han är troligtvis hetero så du behöver inte göra dig besväret.

Gu vad du är taskig som krossar lill grabbens drömmar, det är såna som du som ger UM dåligt rykte...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Gu vad du är taskig som krossar lill grabbens drömmar, det är såna som du som ger UM dåligt rykte...

Taskig? Jag är väl snarare snäll som låter bli att ge honom falska förhoppningar.


   
SvaraCitera

The Road Behind:

Taskig? Jag är väl snarare snäll som låter bli att ge honom falska förhoppningar.

Falska förhoppningar!? Chansen finns att han faktiskt också gillar killar/både och, sluta grusa andras förhoppningar.

Ett gott råd till dej Fredde_boy, börja med att försöka bli vän med honom och odla vänskapen ett tag. När ni lärt känna varandra bra kan du berätta hur du känner, det är lättare då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vargarnas_Konung:

Falska förhoppningar!? Chansen finns att han faktiskt också gillar killar/både och, sluta grusa andras förhoppningar.

Chansen är typ 1%, om inte mindre. Det är 99% sannolikhet att han är hetero så därmed är det bara dumt att ge honom falska förhoppningar. Det är t.om mindre sannolikhet att han skulle vara homo/bi än att vinna på lotto. Jag är bara realist, medan ni verkar leva i en drömvärld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Jag är bara realist, medan ni verkar leva i en drömvärld.

Det är 99% chans på att du är dum i huvudet.... Bara för att du inte har hittat den rätta så behöver du ju inte hacka ner på dom som vågar ta steget för o finna kärleken...
Din IDIOT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Det är 99% chans på att du är dum i huvudet.... Bara för att du inte har hittat den rätta så behöver du ju inte hacka ner på dom som vågar ta steget för o finna kärleken...Din IDIOT.

Jag är långt ifrån dum i huvudet och jag hackar inte ner på någon. Säger bara att han troligtvis är hetero då de flesta är det så det är ingen mening att göra sig besväret eftersom han då bara kommer bli besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Säger bara att han troligtvis är hetero då de flesta är det så det är ingen mening att göra sig besväret eftersom han då bara kommer bli besviken.

Men om han nu går o frågar, o killen är hetero som du vill påstå. Klart han tycker det är lite tråkigt om han nu får ett nej, men han kommer ju ändå att få bättre självförtroende för att han just våga fråga.
Och det kommer nog den andre killen o tycka också, så han gör nog inte så stor sak av det! Så som jag ser det har han ju inget att förlora på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Men om han nu går o frågar, o killen är hetero som du vill påstå. Klart han tycker det är lite tråkigt om han nu får ett nej, men han kommer ju ändå att få bättre självförtroende för att han just våga fråga.

Men samtidigt kommer han bara att gräma ner sig för att det inte gick vägen. Dessutom är jag ganska övertygad om att en heterokille skiter blankt i om en okänd bög gillar honom eller ej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Men samtidigt kommer han bara att gräma ner sig för att det inte gick vägen. Dessutom är jag ganska övertygad om att en heterokille skiter blankt i om en okänd bög gillar honom eller ej.

I dagens samhälle är ju nästan alla bisexuella, så det är ju stor chans att det blir en liten romans. Dessutom så går dom i samma skola så dom är nog inte helt okända förvarandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

I dagens samhälle är ju nästan alla bisexuella, så det är ju stor chans att det blir en liten romans.

Öhh nej.

nazgul:

Dessutom så går dom i samma skola så dom är nog inte helt okända förvarandra.

Bara för att man går i samma skola är det inte säkert man känner till varandra för det, såvida det inte är en pytteliten skola på typ 50 elever. Jag vet inte ens namnet på hälften av alla som går i min skola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Bara för att man går i samma skola är det inte säkert man känner till varandra för det, såvida det inte är en pytteliten skola på typ 50 elever. Jag vet inte ens namnet på hälften av alla som går i min skola.

Men nu så kanske han inte är ett osynligt mobboffer som dig.

The Road Behind:

Öhh nej.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=216524

Jag skulle nog säga att det rör sig om ganska många [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Men nu så kanske han inte är ett osynligt mobboffer som dig.

Jag är inget mobboffer, idiot.

nazgul:

Jag skulle nog säga att det rör sig om ganska många

En tråd på UM är inte representativt för verkligheten, idiot.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Jag är inget mobboffer, idiot.

Du måste ju vara sveriges största Mobboffer! Förövrigt så är du ju helt efterbliven.

The Road Behind:

En tråd på UM är inte representativt för verkligheten, idiot.

Kanske inte, men det visar att det finns många bisexuella i sverige! Så därför är det en 50-50% chans att killen i fråga är Bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

Du måste ju vara sveriges största Mobboffer! Förövrigt så är du ju helt efterbliven.

Ska komma från snubben som baserar uttalandet "Nästan alla är nisexuella" utifrån en tråd på UM.

nazgul:

Kanske inte, men det visar att det finns många bisexuella i sverige! Så därför är det en 50-50% chans att killen i fråga är Bi.

Lilla vän, det finns ca 9 miljoner människor i Sverige och majoriteten av dem är heterosexuella vad du än tycker om det. Ledsen att göra dig besviken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Ska komma från snubben som baserar uttalandet "Nästan alla är nisexuella" utifrån en tråd på UM.

Alltså, är du en blåst bög som inte vågar "komma ut" eller vad handlar det om.

The Road Behind:

Lilla vän, det finns ca 9 miljoner människor i Sverige och majoriteten av dem är heterosexuella vad du än tycker om det. Ledsen att göra dig besviken.

Hur kan du utala dig om det, hälften av befolkningen pratar ju nån rappakalja som ingen fattar...
Så deras läggning är det ju ingen som vet...
Och av det anser jag att det är 60% av befolkningen som är bisexuella, fast många av dem vet väl inte om det själva.


   
SvaraCitera