Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Ämnesstartare

Nu är det så att efter ett och ett halvt år har min tjej fått för sig att göra slut. Våran relation var något alldeles extra! Vi var hur kära som helst och ville som aldrig gå ifrån varandra. Hon var speciellt den av oss som hela tiden sa att de skulle vara föralltid och att hon var så lycklig att vi var tillsammans. Jag har en hel låda hemma full av kärleksbrev där hon förklarat sin kärlek och hur säker hon är på att de ska vara vi för evigt.

Sen hände nåt...

Helt plötsligt säger hon till mig att hon inte längre känner nåt för mig och att hon inte vet om hon vill vara tillsammans med mig längre. Dagen därpå skickar hon ett sms där hon säger att hon vill göra slut, och hon har i strort sett ignorerat mig sen dess. Jag har i efterhand fått reda på av hennes och mina kompisar att det var av massa olika småsaker som nött på vårat förhållande och att det hade lett till att hon inte haft kvar några känslor för mig. Småsaker som att jag hade lovat att vara med henne och sedan bett om ursäkt och sagt att vi skulle vara med varandra någon annan dag istället. Eftersom jag hade bestämt att vara med mamma den dagen.

Jag älskar henne mest av allt och jag vill verkligen att de ska bli vi igen.
Hon har svarat på mina sms nu och vi ska träffas i helgen för att prata ut.

Nu kommer det jag undrar.

Om jag ska satsa på att försöka få tillbaks hennes känslor för mig, eller helt rikta in mig på att gå vidare?


   
Citera
Ämnesstartare

Om det är som så att hon har stört sig på småsaker så finns det väl goda chanser att ert förhållande kan funka. Att prata ur ordentligt är helt klart nödvändigt, se då till att få veta exakt vad hon har stört sig på. Det är kanske saker som du lätt kan jobba. Detta är nog mer en kris i förhållandet än att det måste vara slut. Men är det så hon känner så måste du acceptera det. Jag gjorde själv slut med en kille efter ett långt förhållande, det var nog mest en MASSA småsaker jag inte tyckte om, så visst kan det vara slut på riktigt också.


   
SvaraCitera

Fan att jag sa se alla de här trådarna helt plötsligt.
Kärlek i böcker, kärlek i film och kärlek på internet.
(Det är nu Tickstart ska komma än en gång)

Damn alltså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LONGsebBOARD:

Jag har en hel låda hemma full av kärleksbrev där hon förklarat sin kärlek och hur säker hon är på att de ska vara vi för evigt.

Sånna känslor går väl inte över bara sådär ? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Sånna känslor går väl inte över bara sådär ?

Hon har tydligen kännt så här under en lägre period men valt att inte säga nåt.. till slut ledde till att hon inte hade några känslor kvar. Jag tänker bara att om hon hade kunnat sagt till mig tidigare. Förklarat för mig hur hon kände, då hade det aldrig behövt gått såhär långt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LONGsebBOARD:

Förklarat för mig hur hon kände, då hade det aldrig behövt gått såhär långt...

in a perfect world men ingen är perfekt och det finns massor som hade kunnat vara så eller så och det har varit mycket bättre. men frågan är inte hur det hade kunnat vara eller vilka fel som har begåtts frågan är vad du gör just nu.. finns inte så mycket att göra om hon nu inte känner något för dig, hoppas du är beredd att släppa henne då, visst du kommer vara nere ett tag men sånt är livet och det går alltid över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LONGsebBOARD:

Om jag ska satsa på att försöka få tillbaks hennes känslor för mig, eller helt rikta in mig på att gå vidare?

försök få tillbaks henne.
var glad att hon ger dig en chans. det ville aldrig mitt ex, det har gått 7 månader utan honom och jagär fortfarande jättekär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt ex gjorde likadant, så jag vet hur du känner. Jag blev dumpad och sen kom allt, och fan vad lack jag blev.

Men försök att prata med henne och red ut allt.


   
SvaraCitera
Åtta

Det är dags att börja planera en hämndaktion. [no-no]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera