Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?Kan inte prata med tjejer som jag gillar.


Ämnesstartare

Nirvana:

Annars får du väl börja hångla o mysa så slipper du snacka

Det låter ju bra[smile]

Nirvana:

hon har för intressen

Det blir väll att prata om en hel del då da[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvitto:

Det blir väll att prata om en hel del då da

jaja det kommer gå bra. De flesta är väl lite nervösa när man ska träffa nån för första gången sådär:) Du får berätta hur det gick sen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana:

jaja det kommer gå bra. De flesta är väl lite nervösa när man ska träffa nån för första gången sådär:) Du får berätta hur det gick sen

ja jag var till henne igår,hon hadde sagt att hon skulle prata på men som förväntat blev det inte så [cute] Till slut började vi prata och tiden bara svepte iväg[bigsmile] Sen innan jag viste ordet av det var jag tvungen att gå vi sa hej då sen när jag väl var hemma fick jag ett meddelande "Fan vad snygg du va"[rolleyes] Sen ville hon träffa mig igen[smile] så på fredag ska jag till henne för andra gången och jag hoppas på det bästa[cheers]


   
SvaraCitera

Låt bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kvitto:

så på fredag ska jag till henne för andra gången och jag hoppas på det bästa

Kul att det gick bra!! Ja vi håller tummarna för dig![bigcheers]


   
SvaraCitera

Jag gör likadant, bara för att man verkligen bryr sig vad just den personen tycker om en.

Kvitto:

fick jag ett meddelande "Fan vad snygg du va"

Aw [rolleyes]


   
SvaraCitera

jag gillar inte flickor som verkar vara prydiga och diviga... orkar inte spendera min energi när jag inte får något tillbaka.

Dock om jag ser någon snygg som verkar vara öppen för mig och verkar vara en som ger och inte bara tar, så är det väll bara att prata... det kommer naturligt tror jag.
Om inte, utsätt dig för dina svagheter då kommer du till slut förstå att du KAN vad du än vill bara med lite träning:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla svar[smile]
Jag va till henne i dag för (2) gången och vi pratade och vips så hadde 4 timmar bara susat iväg[crazy] Det som var synd var att hon ínte kunde prata mer för hennes morfar kom och skulle hämta henne kl 3[sad]
Vi avslutade dagen med att vi kramade om varandra[cheers]
Vi ska träffas mer efter lovet och jag ser verkligen fram emot det[bigcheers]

Tack tack för alla svar! dom kom faktiskt till hjälp[bigcheers]

Trevlig jul på er! [bigcheers]


   
SvaraCitera

Så jävla svårt är det inte! [mad]


   
SvaraCitera