Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra med alla dessa pengar?


Ämnesstartare

Paranormal_Cannabis:

ge dom till mig

tänkte precis seäga d1a haha[bigsmile] taski


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kerpentin:

Med risk för att outa mig så säger jag inte sidans namn,

"outa" dig för vem? Om du är rädd för att någon du känner ska se tråden och veta vem du är har du ju redan outat dig. eftersom du inte har skrivit några andra inlägg förstår jag heller inte varför det spelar någon roll om någon random på forumet får reda på din riktiga identitet, but thats jsut me =)


   
SvaraCitera

Skulle vara intressant att öra vad det är för sida. Att hålla igång så hög trafik över längre perioder är inte det lättaste.

merva:

"outa" dig för vem?

Bra poäng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa bankkort och be google överföra pengar dit - spelar ingen roll om du har Electron eller maestro, dom kan överföra massa pengar dit ändå.

Dold text: HANDELSBANKEN FTW!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade varit försiktig och kanske tagit den lätta vägen genom din farsas företag/bankkonto om möjligt, med tanke på att du bryter mot AdSense regler. Du måste vara myndig för att vara AdSense-publicist.

Frogeater:

hur man faktiskt klättrar i google sökningar

Jag har jobbat med detta under de senaste 3,5 åren. Har 1 liten aning om hur det funkar.


   
SvaraCitera

lololololololololololololololololololololololol


   
SvaraCitera

Först av allt är det bara att gratulera! Mycket bra av dig!

Om du inte redan har så måste du ju bara öppna en internetbank. I och med att du är så ung så kan du bara ha internetbanken ung, och där kan du t.ex. inte betala eller föra över pengar till andra personers konton. Men du kan öppna ett e-sparkonto med några procent ränta. Om du tjänar så pass mycket pengar som 50 000 tror jag att du kan öppna olika framtidskonton. Men nackdelen med de kontona är att du inte har hur många fria uttag som helst. Men det är högre ränta. Men som sagt e-sparkontot är bra. Du har hur många fria uttag som helst och det är lite ränta på pengarna. Men det bästa vore om du pratade med din bank så att de kan hjälpa dig. [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej!

Jag är ledsen för att jag varit så inaktiv och jag är tillbaka med en rapport. Google skickade mig ett mail efter att jag passerat 10.000 kronor där de krävde mer information om min verksamhet och att jag behövde verifiera min ålder osv. Eftersom att kontot är registrerat i min pappas namn tog jag bara en bild av hans legitimation och skickade in det, de frågade därefter om jag ville ha pengarna i form av en check eller insättning på mitt PayPal, bad då om en insättning på PayPal och först efter fem månader, dvs. 1 December får jag in insättningen och den motsvarar mer än vad jag någonsin trott jag kommer få röra..

Såfort pengarna kom in på kontot frystes mitt PayPal konto och de ville verifiera att det inte var svarta pengar eller sådant, lyckades verifiera med det genom att säga hur jag fått de och de avfryste kontot och lyckades få en deal med någon där jag kunde få Liberty Reserve pengar mot allt mitt PayPal och som jag i sin tur lyckades fixa någon som ville ge svenska kronor för det. Hela förloppet tog 2% av det jag hade från början så det var inte så pjåkigt.

Summan vet jag inte om jag vill säga, vet att många av mina vänner befinner sig på detta forum och vill helst inte avslöja det då jag berättat om siffran för mina vänner, vill inte att det ska kunna kopplas till mig.


   
SvaraCitera

investera i mitt företag


   
SvaraCitera