Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra? Min pappa är så himla sträng!


Ämnesstartare

Hej! Jag är en tjej som gärna skulle vilja sova över hos min pojkvän, problemet är att min pappa ALDRIG skulle tillåta det.
Mina föräldrar är skilda och mamma skulle tillåta det utan att diskutera, hon litar på mig.
Pappa däremot, skickar med överfallsalarm när jag ska gå hem från en filmkväll (promenaden tar tio minuter) och han ska alltid, typ förhöra mig efteråt. Han vill bara väl, jag vet. Men hur ska jag ta upp att jag vill sova över hos min kille?

En dag, hade jag tänkt "Nejmen nu tar jag upp det!" och på morgonen, när min bonus-mamma kom hem efter att ha jobbat natt så sa hon "Oj så hemskt när Sandra börjar ha killar sovande hos sig."
Jag satt och åt frukost bredvid. Tog inte upp ämnet som jag tänkt.

Hur ska jag göra? Hjälp mig om det finns någon som orkar hjälpa en stackars 15-åring??[shake]


   
Citera

Om min fjortonåriga dotter skulle sova över hon en pojke skulle jag kedja fast hans kalsonger å slänga iväg nyckeln först [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och varför tror alla föräldrar man ska hoppa i säng med 1:a bästa??[shake]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

Om min fjortonåriga dotter skulle sova över hon en pojke skulle jag kedja fast hans kalsonger å slänga iväg nyckeln först


   
SvaraCitera

säg att du ska sova hos en kompis? det din pappa inte vet skadar honom inte ;3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, jag vill helst ha kvar det lilla förtroendet som jag har [wink]
Skulle heller aldrig ha hjärta att göra det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image
[y]


   
SvaraCitera

Lakrits:

Och varför tror alla föräldrar man ska hoppa i säng med 1:a bästa??[shake]

För att det är normalt [tard]


   
SvaraCitera

då är det bara till att sova hemma tills du blir myndig I guess.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm... Hur skulle jag kunna fråga på ett bra sätt? Inget förslag, ngn?[cute]


   
SvaraCitera

Fråga rakt ut istället: Får jag ha sex med min pöjk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lakrits:

mamma skulle tillåta det utan att diskutera

Okej, fråga mamma?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det kommer ju förr eller senare komma fram till pappa, de bor liksom hundra meter från varan och har god kontakt x)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Be mamma inte att säga något fören nästa dag då?


   
SvaraCitera
mynona

Av vilken anledning vill han egentligen förbjuda det? Inser han inte att ni lika gärna kan ha sex mitt på ljusa dagen?

Fråga din mamma först och sov över med hennes tillåtelse utan att säga till pappa förrän efter att du har gjort det. När du väl har gjort det med mammas tillåtelse så kan pappa inte förbjuda, och när du redan har gjort det en gång är ju "skadan redan skedd" och det är meningslöst för honom att förbjuda dig att göra det en gång till.


   
SvaraCitera