Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag göra?


Haxxis
Ämnesstartare

okej. lägesrapport

jag har en tjej som jag pratat med på internet i över ett halvår, vi har skajpat nästan varje dag 😛
Hon har inte sagt att hon vill träffas för någon månad sen kanske, vi har pratat om det lite också ^:P vi skulle träffas ett lov 

men jag träffade nyligen (några dagar sen)  en annan tjejkompis som jag då träffat in real life (också intenet vän), men tycker hon är liksom roligare eller vad man ska säga, så vill nog träffa denna person istället men hur ska jag säga det på ett snällt sätt?

eftersom person 1 har nästan bestämt sig för att träffas... så kanske hon blir skit sur för det är ju drygt av mig att bara dissa liksom


   
Citera
Ämnesetiketter

Varför 1 tjejkompis när du kan ha 2?Söt Eller så vill du inte träffa kompis 1 på grund utav att hon är boring AF?Oskyldig


   
SvaraCitera
Haxxis
Ämnesstartare

H.ODST:
Varför 1 tjejkompis när du kan ha 2?Söt Eller så vill du inte träffa kompis 1 på grund utav att hon är boring AF?Oskyldig

Jo kan ju ha två
Men 1 kommer bli sur om jag dissar henne för 2 när vi har pratat om att träffas liksom

Dissar nog mer 1 för att 2 har jag liksom träffat irl vilket är en stor skillnad 🙂 och tror 2 är roligare men hur säger jag det till 1 då liksom 1 kommer bli jääääätesur


   
SvaraCitera
elanos

Har ni inte träffats och inte ens bestämt när ni ska ses är det bara att förklara läget exakt som du gjorde nyss för oss, då ett snällt sätt inte riktigt finns


   
SvaraCitera

Kan du inte träffa 2 en annan dag alternativt träffa båda samtidigt?


   
SvaraCitera

Hij om du Vill sxe ? O94094094@gmail.com


   
SvaraCitera

träffa den personen som du har pratat med läng först.


   
SvaraCitera