Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag klara mig utan henne?


Ämnesstartare

Idag började jag och min bästa vän bråka. Hon är den enda jag har varit med i min klass sen vi började. Nu vill jag inte vara vän med henne längre. Tyvärr har jag inte så bra kontakt med dem andra för att jag gillar inte min klass. Jag är mäst rädd över att vara själv!

Jag har tänkt tills jag hittar någon att vara med kommer det bli jobbigt, vi har bestämmda platser i klassrummet men på rasterna och hållorna är problemet. Jag vill inte gå runt och tråkka! 🙁 Men vad tycker ni jag kan göra på hållor och sånt tills jag får bättre kontakt med mina klasskamrater?

Tacksam för svar, kram. 😉


   
Citera

LoveMeOrHateMe:

Idag började jag och min bästa vän bråka. Hon är den enda jag har varit med i min klass sen vi började. Nu vill jag inte vara vän med henne längre.

Moget att sluta vara vän för att man bråkar om något.

Tycker du ska spela gameboy på rasterna.


   
SvaraCitera
time
 time

Tråden flyttad från Forum PLUS/Mobbning och Misshandel


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Tycker du ska spela gameboy på rasterna.

[smile]


   
SvaraCitera

LoveMeOrHateMe:

Men vad tycker ni jag kan göra på hållor och sånt tills jag får bättre kontakt med mina klasskamrater?

Hitta på en egen vän [y]


   
SvaraCitera

Det går att överleva utan vänner också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Moget att sluta vara vän för att man bråkar om något.

Nu skrev jag inte riktigt så men hon har gjort en massa innan mot mig som gjort mig så besviken och så, därför känner jag inte att jag vill fortsätta vara vän med henne...

Annars hade jag självklart inte slutat vara vän men nu har det hänt för ofta... [sad]


   
SvaraCitera