Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag klippa mig? GAH!


Ämnesstartare

Ni som snackar så mycket om att ni älskar mitt hår, ni kan väl hjälpa mig lite här va? Det är så att jag verkligen måste klippa mig för mitt hår är jätteslitet! Har inte klippt mig på typ ett år för att jag ville spara ut det.

Jag har bestämt mig för att göra någonting av mitt kalufs.
Men vad? Hur kort ska jag klippa det? Någon speciell frisyr? Jag vet inte vad jag passar i eller någonting, men mitt naturliga hår är lockigt så det ska funka med det men samtidigt så vill jag inte ha tråkigt lockigt bara. 🙁

Oki hjälp tack nu.
BILD PÅ MIG OCH MITT HÅR TYP NU:
Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Men du vill ha långt hår eller? [blush] Så att ingen föreslår typ OMG KLIPP DET KORT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Men du vill ha långt hår eller? Så att ingen föreslår typ OMG KLIPP DET KORT!

Jag vet inte! Jag misstänker att jag kommer behöva klippa av typ 10 cm oavsett om jag vill eller inte med tanke på hur jävla slitet det är. 🙁 Men jag vill absolut inte klippa pojkfrisyr nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Jag vet inte! Jag misstänker att jag kommer behöva klippa av typ 10 cm oavsett om jag vill eller inte med tanke på hur jävla slitet det är. 🙁 Men jag vill absolut inte klippa pojkfrisyr nä.

En flicka som gick i min klass på högstadiet hade typ axellångt lockigt hår och ehhh, tyckte det var snyggt och såg lite annorlunda ut jämfört med alla långa lockiga hår. Annars så kanske du kan klippa rak lugg, även om alla har det nu för tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker ditt hår är fint som det är.


   
SvaraCitera

klipp inte kort för du har redan tjockt och lockigt hår så ditt huvud kommer se gigantiskt ut (tro mig, har sett ett flertal som begått det misstaget) och klipp inte heller uppklippt ifall du inte orkar platta håret flera gånger i veckan vilket kommer slita sjukt mycket på ditt hår, ifall du klipper uppklippt så får du mer volym och av någon anledning så kommer du få lite fler lockar (mina toppar blev vågiga när jag klippte uppklippt [mad])

frågan är ju hur du tar hand om ditt hår, hur du fixar det (om du ens gör det) och ifall du orkar köpa allt som behövs (värmeskydd ifall du plattar etc.)


   
SvaraCitera
Exner

Så lite som möjligt!


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Exner:

Så lite som möjligt!

Fett +1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

Så lite som möjligt!

Oki så jag ska ha samma frisyr bara lite kortare?


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Zymbaline:

Oki så jag ska ha samma frisyr bara lite kortare?

Yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pottfrillan


   
SvaraCitera

Fint som det är. Ja.


   
SvaraCitera
Exner

Zymbaline:

Oki så jag ska ha samma frisyr bara lite kortare?

Ja!


   
SvaraCitera