Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag komma över honom?? :O


Ämnesstartare

Jag har ju haft en annan tråd där jag skev att jag var väldigt kär i min klasskompis.
Nu så har jag pratat med honom, det var för ca ett halvår sen, men han sa att han inte var gay/bi och inte "intresserad". Vi är ju fortfarande vänner och vi sitter bredvid varandra i skolan, men jag kan inte komma över honom.
Jag är nästan helt övertygad om att han är i alla fall bi, för man kan , tro eller ej, se det på han sätt! Jag kan inte sluta tänka på honom! Jag är fortfarande så sjukt kär i honom! Jag skulle kunna göra allt för honom! Jag bryr mig till exempel inte ifall hans andedräk stinker eller nåt, för jag gillar honom så mycket!
Vad i hela friden ska jag göra? Jag skulle bli helt krossad ifall han skulle bli ihop med någon. Jag hjälper alltid honom med matten och läxorna och så, och det känns så himla tråkigt att jag inte någonsin kommer att kunna visa honom min kärlek! Jag kan inte bli kär i någon annan heller! Det känns ungefär som i "Den unga Werters lidanden" Jag har fortfarande inte gett upp hoppat på att jag kan imponera på honom ändå.
Snälla några tips? Jag kan inte göra något med mitt kärleksliv just nu! Jag är så himla olycklig på ett sätt! 🙁


   
Citera
Ämnesstartare

låt stackarn vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör det ju, jag hjälper bara honom på matten ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizza13:

Jag är nästan helt övertygad om att han är i alla fall bi, för man kan , tro eller ej, se det på han sätt!

detta är nog något som du endast ser eftersom du vill se det, tyvärr. sluta "hjälpa honom med matten och så". det fungerar obviously inte att fortsätta umgås så tätt inpå ifall du ska komma över detta så ta distans ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

det fungerar obviously inte att fortsätta umgås så tätt inpå ifall du ska komma över detta så ta distans ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, men vi stitter fortfarande vid samma bänk i skolan ju! Och hjälper jag inte honom så är jag ju taskig, eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pizza13:

Okej, men vi stitter fortfarande vid samma bänk i skolan ju! Och hjälper jag inte honom så är jag ju taskig, eller?

byt bänk..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

supply:

byt bänk..

Hm.... okej jag ska fråga, vi har bestämda platser... Tack! 🙂


   
SvaraCitera