Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag komma över honom?


Ämnesstartare

soundsystem:

Så jag typ.. tror också att det är sant att man dras till svin. Hehe.

Det måste seriöst vara så.. Rätt jobbigt faktiskt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går över. Va glad istället för att du slipper vara ihop med ett svin, han gjorde ju egentligen dig en tjänst att göra slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker komma över mitt, men fan vad jag längtar efter sex ... saknaden är enorm, vill du träffas så kan vi lugna varandras lustar? :>>>>>

Dold text: Du kommer ha jobbigare ifall du fortsätter med honom om du inte kan acceptera att han är med andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det enda rätta nu är att sprida ut att han gav dig klamydia.


   
SvaraCitera

Killen vill slampa rundor. Whats's the big deal with it?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

snubben är ju ett svin så

Dan_the_ironman:

vilken ärkekuk

shempi:

han är ju tydligt en player

komigenmichelle:

Ärkekuk är helt rätt ord

soundsystem:

Sjukt vilken otrevlig kille

malber:

slipper vara ihop med ett svin

isola:

han gav dig klamydia

butthurt anyone?[blush] kan ej fatta all den galla ni spyr asså, hur sorgliga mänskor är ni egentligen +_+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

kan ej fatta all den galla ni spyr asså, hur sorgliga mänskor är ni egentligen +_+

Du kanske tycker att det är ok att leka med folks känslor och välmående, det tycker inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Du kanske tycker att det är ok att leka med folks känslor och välmående, det tycker inte jag.

tough luck da :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tough luck da :$

ågu blir arg på de små fittorna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

don't hate the player hate the game // douche


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

don't hate the player hate the game

Men, det är väl ändå personen själv som väljer att "spela ett spel"?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Men, det är väl ändå personen själv som väljer att "spela ett spel"?

ädelante[crazy] vissa saker är rätt svåra att hålla sej utanför ya know, typ hela vårt samhälle tesch[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte varför alla ser honom som ett otrevligt as. Måste han vara tillsammans med henne resten av livet? Vi har bara hört hennes historia. [crazy] Utifrån vad man får veta i första inlägget så har han inte gjort något fel. (förutom att göra slut över sms[shake] ) [zzz]

Blir så jävla lack på att tjejer alltid ska vara/framställas som små offer som alltid är helt utelämnade till någon dum kille de inte klarar av att släppa, ta tag i ditt eget liv istället, bara för att du har kvar emotionellt bagage så är väl inte han en värdelös människa för att han "håller på" med folk.

nä usch och fy

isola:

Det enda rätta nu är att sprida ut att han gav dig klamydia.

?????????????????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Vi har bara hört hennes historia

Isotop:

Blir så jävla lack på att tjejer alltid ska vara/framställas som små offer som alltid är helt utelämnade till någon dum kille de inte klarar av att släppa, ta tag i ditt eget liv istället, bara för att du har kvar emotionellt bagage så är väl inte han en värdelös människa för att han "håller på" med folk.

Ah, jo det har du helt rätt i. Men i det här fallet så var jag den som skrev fina sms när jag skulle sova, inte klängde på han i skolan, försökte att inte vara avundsjuk när han träffade andra tjejkompisar, la upp bild på han och skrev att han var den finaste killen jag träffat M.m. Jag vet inte riktigt vad jag kan ha gjort för fel med det alltså. Försökte verkligen få han att vara som han var i början. Och om jag gjorde något fel kunde han ha skrivit det istället för den dåliga anledningen att vi går i samma klass. Jag är emot tjejer som skäller på sina killar för varje sak dom gör. Som att dricka, träffa tjejkompisar, lana med sina vänner (jag spelar t.om WoW, och då med honom) eller bli avundsjuk för det minsta lilla dom gör. Så visst, skyll på mig med det här.


   
SvaraCitera