Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag kunna börja lita på killar?


Ämnesstartare

Jag sabbade mitt förra förhållande som funkade i tre månader. Mitt X gillade mej verkligen mkt, alla märkte , men jag vågade inte tro att han verkligen gjorde det. Så jag pajjade allt och ville bara att det skulle ta slut, antagligen pga att från första början var jag beredd på att det "skulle ta slut".
Varje gång jag träffar nya killar, kan jag inte lita på dom, jag har fått för mej att alla killar vill ha tjejer i säng och inte har ngra känslor.


   
Citera

Inse att alla killar inte är likadana, så länge du inte väljer en brat som faktiskt har den personligheten som flörtar och pratar med andra tjejer.


   
SvaraCitera

det är väl klart att killar också har känslor.
du borde försöka med att ge dem en chans istället för att dra alla över en kam. [no-no]


   
SvaraCitera

[n]
Du kanske är för lätt och osäker i dig själv, och ger efter för lätt vilket inte är en utmaning för vissa killar.


   
SvaraCitera

om killen säger att han gillar dej osv så måste du försöka tro på det [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Du kanske är för lätt och osäker i dig själv, och ger efter för lätt vilket inte är en utmaning för vissa killar.

nej jag är tvärtom! Jag är ovanligt svårflörtad, kanske en aning för mkt:P jag nöjjer mej inte med vad som helst


   
SvaraCitera

alla killar är inte svin somliga av oss har riktiga känslor


   
SvaraCitera

Killar litar inte på tjejer och tjejer litar inte på killar [n]


   
SvaraCitera

conplex:

nej jag är tvärtom! Jag är ovanligt svårflörtad, kanske en aning för mkt:P jag nöjjer mej inte med vad som helst

Dock inte tillräckligt upptagen eller exklusiv kanske.


   
SvaraCitera

conplex:

Varje gång jag träffar nya killar, kan jag inte lita på dom, jag har fått för mej att alla killar vill ha tjejer i säng och inte har ngra känslor.

du har rätt. vad fan skall man med sånt där fjant som känslor till[shake]


   
SvaraCitera

conplex:

Varje gång jag träffar nya killar, kan jag inte lita på dom, jag har fått för mej att alla killar vill ha tjejer i säng och inte har ngra känslor.

Istället för:
Sex - > förhållande - > vänskap.
Så kan du ju prova:
Vänskap -> förhållande -> sex.

Och då menar jag inte vänner i en date, förhållande nästa och sex den tredje. Jag tänker under lite längre tidsrymder...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

conplex:

Varje gång jag träffar nya killar, kan jag inte lita på dom, jag har fått för mej att alla killar vill ha tjejer i säng och inte har ngra känslor.

Du kan inte se killar som en gemensam nämnare, men sen så beror det på i vilket sammanhang du träffar killar på

Harpyja:

länge du inte väljer en brat som faktiskt har den personligheten som flörtar och pratar med andra tjejer.

words...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men jag har bara fått för mej att man inte kan lita på killar, att alla e känslokalla svin som bara e ute efter att ligga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och jag fattar inte heller varför jag inte kan bli kär, jag stänger inne mina känslor totalt. , tyvärr:/


   
SvaraCitera

conplex:

Men jag har bara fått för mej att man inte kan lita på killar, att alla e känslokalla svin som bara e ute efter att ligga.

[blush]


   
SvaraCitera