Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag ta kontakt? är så blyg


Ämnesstartare

Jag har precis börjat gymnasiet och det är en kille som är hur snygg som helst på min skola. Han går en helt annan linje, så jag ser han bara på lunchen. Och han är ett år äldre.

Jag tycker verkligen om den här killen, på avstånd, eftersom jag inte känner han. Jag har faktiskt aldrig pratat med han. Om jag våga så skulle jag gjort det för länge sen, men nu är det så att jag är oerhört blyg och jag tror alltid att jag ska skämma ut mig.

Han har antagligen aldrig sett mig heller. Mest för att jag inte är värsta modetjejen som alla andra tjejer på skolan. Jag är mer den som inte sminkar mig så mycket, sätter på mig snygga men sköna kläder, jag ska ju ändå bara till skolan. Men alla andra tjejer klär sig som om dom gick på catwalken.

Jag är vän med killen på facebook iallafall. Och jag vågar nog mer skriva till honom där än att prata med han i verkligheten. Vad bör jag skriva?

Kan tillägga att vi inte har en enda gemensam vän..


   
Citera

Tror inte han är intresserad, trots allt. Vem vill ha en likblek brud i mjukisbyxor? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror snarare du gillar hans utseende, inte honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Tror inte han är intresserad, trots allt. Vem vill ha en likblek brud i mjukisbyxor?

mjukis kan jag ju säga att jag inte har. Jag har snygga kläder, för det mesta tights och en snygg tröja. men inget speciellt direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tror snarare du gillar hans utseende, inte honom

jag vet att jag inte bara tycker om hans utseende, det är något speciellt med han. Han blick, hans leende.. hans sätt att undvika att se mig..


   
SvaraCitera

jjjosse:

hans sätt att undvika att se mig..

pallo217:

Tror inte han är intresserad, trots allt.

Nuff said


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack så mycket. Jag trodde man kunde få lite stöd här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ju bara att prata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är ju bara att prata

är man så jävla blyg som jag är så är det inte det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jjjosse:

hans sätt att undvika att se mig..

gillar du det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jjjosse:

är man så jävla blyg som jag är så är det inte det.

då är det bara att glömma honom så fort som möjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

gillar du det?

ja faktiskt, då märker jag iallafall att han sett mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skiter i det här. Det känns bara som ni vill få mig att må dåligt.
"det är bara att glömma han" "han är inte intresserad" "du gillar bara ahns utseende"

Jag tycker om den här killen, jag är helt säker på det. annars skulle jag aldrig be om hjälp. Jag ville bara veta hur jag ska ta kontakt med han, utan att behöva skämmas. Jag vill veta vad jag skulle kunna säga/skriva till han.

Men man får bara värdelösa svar som får en att tappa förtroende för medkänsla..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jjjosse:

Han går en helt annan linje

helt annan? o0

Går det att gå en halv annan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Tror inte han är intresserad, trots allt. Vem vill ha en likblek brud i mjukisbyxor?

Ursäkta, men vad är dit problem? Mår du så dåligt att du måste trycka ner andra för att må bättre? Eller skulle det där vara kul på något sätt?

enhimmelskdrog:

tror snarare du gillar hans utseende, inte honom

Ja? Det är väl det som man fastnar för först? Är väl inget fel med det.

TS: Börja med att skriv hej, alltid en början:)


   
SvaraCitera