Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag tolka allt?


Ämnesstartare

Har fått en crush på en kille jag träffat några gånger, men vet inte hur jag ska tolka allt.

Liksom, vet inte vad han vill ha för relation eller så.

Vi har träffats kanske fyra gånger, dem två första gångerna har vi bara snackat, sett film, tagit en kaffe på stan och så.

Men den tredje gången vi sågs var det bara en slump för vi skulle på samma fest.
Vi smet iväg från festen hem till han för att "hämta dricka" 
Men det blev att vi myste i några timmar och alla på festen vart oroliga.. haha.

Dagen efter det så gick vi på samma fest igen. Dock sågs vi inte så mycket i början, så drog vi vidare till en annan fest som han kom till senare. Dock så var jag så full och bäng så har bara ett suddigt minne av att vi ligger och snackar i ett rum.

Men han har skrivit efter allt det här och han vill ses igen.

Grejen är den att jag är 16 och han 28.
Jag vet inte om ålderskillnaden gör att han inte skulle vilja ha något mer seriöst med mig. Eller om han bara vill vara polare.
Och ända sen jag fått dem här känslorna så har jag inte vågat skriva först till honom. Känner mig astöntig men vet inte hur fan jag ska göra 🙁

Han skriver saker som att han bryr sig om mig, att jag är söt osv.


   
Citera

sixbladeknife:
 
Grejen är den att jag är 16 och han 28.

låter inte som en bra början iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glöm  honom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, den idén fungerar aldrig. Du kommer förmodligen växa upp och mogna, men han kommer stanna i den fas han är i nu. En man som nästan är 30 år förändrar sig inte så länge han själv inte har anledning till det. (Anledningen måste vara så stor att det inte finns någonting kvar att stötta sig mot.)


   
SvaraCitera