Aviseringar
Rensa alla

Hur ska jag våga göra mer?


Ämnesstartare

Hej. 
För några veckor sedan träffade jag en kille, vi kom överens om att hålla relationen som vänner/med benefits typ. Jag är en tjej som aldrig gjort något med någon kille förut, och är så nervös. 

Jag är redo att förlora oskulden och göra något, men vågar knappt. 

I går möttes vi i hans bil, jag var packad och skrev till honom "Är packad och kåt, vill du ligga?". Vi möttes upp och det slutade med att vi pratade med i två timmar, och det längsta vi kom var kyssar/halvt hångel. 

Vi bestämdes för att ses igen nästa vecka och kolla på film. (Ev göra det).

Men nästa vecka kommer jag inte vara packad när vi ses och kommer knappt våga. Hur ska jag våga göra mer saker med honom?


   
Citera

Välj en film som du vet kommer prata igenom, skratta högt och gråta till. En du kan utantill kanske så du kan vara dig själv och han får se hur du är. Gör något du brinner för. Jag skulle sätta på min anime musik i köket och visa gamla filmer på mig när jag dansade. För det kan jag bara göra när jag är med familjen typ. Och roliga grimaser. Jag gillar inte musik i bilen men första gången det hände var när Lady Gaga spelade pokerface, då kände jag rytmen eftersom det hade ett starkt minne.


   
SvaraCitera

Måste ni ta hela steget på en gång? Ni kan göra det steg för steg tills det känns mer bekvämt


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det funkar hur bra som helst såvida man pratar med varandra. Berätta för honom hur du känner, om ni ändå gått med på att vara vänner med benefits så borde det ju inte vara pinsamt att prata mer detaljerat om sånt. 🙂 


   
SvaraCitera

Hej! rekommenderar att ta det i din egna takt annars kanske du får ånger senare. Ta det i din takt och kan lova att i takt med kåthet kommer det komma mer 😀 Don't stress!


   
SvaraCitera

Nyss och gosa med varandra först blir du nog mindre nervös sen.


   
SvaraCitera

Jag tycker att du ska prata med honom även om det känns obekvämt först. Vad är du orolig för? Upplever du att de veckor du har haft kontakt med honom är tillräckligt för att du ska kunna lita på honom? 


   
SvaraCitera